پیش بینی مدیرعامل بایننس درباره آینده استیبل کوین‌ها

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 326 نفر

مدیر عامل بایننس (CZ) ادعا کرد که استیبل کوین‌های الگوریتمی دلار ممکن است محبوب‌تر شوند، اگرچه که آنها نیز “خطراتی دارند”.

بر اساس بیانیه‌ای که توسط چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در ۱۴ فوریه در توییتر منتشر شد، صنعت کریپتو احتمالاً در آینده شروع به استفاده از استیبل کوین های مبتنی بر یورو، ین یا دلار سنگاپور خواهد کرد و اتکای خود به استیبل کوین های مبتنی بر دلار آمریکا را کاهش خواهد داد.

ژائو این بیانیه را در پاسخ به سوالی درباره استفاده از طلا به عنوان استاندارد ارزش به جای دلار آمریکا در صنعت کریپتو ارائه کرد. وی گفت که استفاده از طلا “منطقی است”. با این حال، “هزینه و دارایی‌های اکثر مردم هنوز به شکل ارزهای فیات است.” به همین دلیل، اکثر مردم بازده سرمایه گذاری خود را به دلار محاسبه می کنند، به همین دلیل است که استیبل کوین های با پشتوانه دلار آمریکا «هنوز مهم هستند».

با این حال، CZ استدلال کرد که اقدامات اخیر دولت ایالات متحده علیه استیبل کوین‌های دلار آمریکا احتمالاً صنعت کریپتو جهانی را به تکیه بر سایر ارزها مانند یورو، ین و دلار سنگاپور برای حمایت از استیبل کوین‌ها سوق خواهد داد.

ژائو گفت که استیبل کوین‌های الگوریتمی نیز ممکن است نقش بیشتری در اکوسیستم ارزهای دیجیتال در آینده ایفا کنند. با این حال، او هشدار داد که استیبل کوین های الگوریتمی «ذاتاً خطراتی دارند» که استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات فاقد آن هستند. از نظر CZ، این خطرات باید به طور شفاف برای کاربران شرح داده شود و ذخایر استیبل کوین‌های دارای پشتوانه فیات نیز باید افشا شود. به این ترتیب، “کاربران می توانند به وضوح تصمیم بگیرند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است” و در مورد اینکه کدام استیبل کوین را می خواهند نگه دارند یا استفاده کنند، تصمیم بگیرند.

اظهارات CZ تنها یک روز پس از آن منتشر شد که SEC، تحت قوانین ایالات متحده، استیبل کوین بایننس (BUSD) را به عنوان یک “اوراق بهادار” ثبت نشده تلقی کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx