مدیرعامل بایننس از سیاست نظارتی بایدن حمایت می‌کند

مدیرعامل بایننس از سیاست نظارتی بایدن حمایت می‌کند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 477 نفر

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در ماه مارس به آژانس های فدرال دستور داد تا صنعت کریپتو را تجزیه و تحلیل کنند تا مقررات بهتری برای محافظت از کاربران طراحی کنند. پس از شش ماه از دستور بایدن، مقامات دولتی گزارش‌هایی را منتشر کردند که شامل توصیه‌هایی برای چارچوب قانونی رمزارز مورد نیاز برای ایجاد شفافیت و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی است.

گزارش‌های منتشر شده در روز پنجشنبه با انتقاد چند شرکت کریپتو مواجه شد که در برخی از گوشه‌های اکوسیستم کریپتو شفافیت ندارند. برخلاف این ادعاها، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل اصلی صرافی ارزدیجیتال بایننس، اولین مقالات دولتی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال را ستایش کرد و قصد دارد با قانون‌گذاران همکاری کند. این گزارش‌ها پس از تلاش‌های دولت بایدن برای ایجاد یک اکوسیستم شفاف از طریق همکاری با آژانس‌های دولتی منتشر می‌شوند. این شامل درخواست‌های وزارت خزانه‌داری برای افزایش کار خود برای نظارت بر ریسک‌های بالقوه و سایر مسائلی است که ارز دیجیتال شامل می‌شود. این اسناد همچنین بر نیاز به تحقیقات گسترده در مورد برنامه‌های CBDC و برنامه‌های عملیاتی برای بازیگران بدی که وجوه غیرقانونی را جابجا می‌کنند، تاکید کردند.

پس از ماه‌ها تحقیق و تحلیل سیستم بلاک چین، تنظیم‌کننده‌ها چندین توصیه سیاستی را در این گزارش اولویت‌بندی کرده‌اند. رهبری ایالات متحده در سیستم مالی جهانی، حمایت از مصرف کننده و سرمایه گذار، مقابله با تامین مالی غیرقانونی، ارتقای ثبات مالی، رقابت اقتصادی، شمول مالی و نوآوری مسئولانه را پوشش می دهد.

بایننس با آژانس های نظارتی همکاری می کند

تمرکز دولت بر جنایات مالی فزاینده در رمزارزها و به‌ویژه طرح‌های اقدام پیشنهادی علیه بازیگران بد مورد تحسین ژائو قرار گرفته است. مدیرعامل بایننس با استناد به سیاست های توصیه شده، تمایل خود را برای استقبال و رعایت مقررات جدید اعلام کرد. بر خلاف این، چند تن از رهبران صنعت کریپتو، از جمله انجمن بلاک چین و نوآوری شورای کریپتو، از گزارش هایی انتقاد کردند که قوانین جدید در دست بررسی را برجسته می کند. برای مثال، این انجمن گفت که این گزارش فاقد «توصیه‌های اساسی» است.

به همین ترتیب، شیلا وارن، مدیر عامل شورای نوآوری کریپتو، گفت که توصیه‌ها آنطور که باید واضح نیستند و “منسوخ و نامتعادل” هستند. قابل ذکر است که ژائو همیشه از قانونگذاران جهان حمایت می کند و با آنها همکاری می کند. به عنوان مثال، او همچنین قوانین بازار اتحادیه اروپا در دارایی های رمزنگاری (MiCA) را در هفته بلاک چین بایننس که هفته گذشته در پاریس برگزار شد، تحسین کرد. ژائو اضافه کرد که این یک “استاندارد نظارتی جهانی” خواهد بود. تا کنون، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس مجوزهایی را در چندین دولت اروپایی مانند ایتالیا، فرانسه و اسپانیا تضمین کرده است و در بریتانیا و هلند در زمینه صدور مجوز با موانعی مواجه شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx