بایننس ناوکوین را از لیست خود حذف کرد

ناوکوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 501 نفر

به نظر می رسد بایننس NAV را به همراه چند کوین دیگر از فهرست خود حذف کرده است. بدنبال این امر، ناوکوین در ۵ آگوست بیانیه ای را منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

روز قبل، بایننس اعلام کرد که کوین و توکن‌های خاصی را بار دیگر در ۱۱ آگوست از فهرست خود حذف می‌کند. در حالی که این به طور منظم اتفاق می‌افتد; ما غافلگیر شدیم که دیدیم NAV نیز یکی از ارز هایی است که به‌زودی از ابن صرافی حذف می‌شود. در این مرحله، ما فقط می توانیم در مورد دلیل یا دلایل آن حدس بزنیم.

ماموریت ناوکوین ادامه دارد

دلیل این حذف غافلگیرکننده هرچه باشد; ما از چنین چیزهایی دلسرد نمی شویم و به ماموریت خود که ارائه راه حل های حفظ حریم خصوصی مالی برای مردم است; ادامه خواهیم داد. ما به کاری که انجام می دهیم ایمان داریم. تامین بودجه خصوصی در ابتدای سال جاری به ما این امکان را می‌دهد تا با آزادی و استقلال از تصمیم‌های خارجی یا چگونگی تغییر قیمت NAV، به ماموریت خود ادامه دهیم.

این به ما اعتماد به نفس می دهد تا از طوفان های کوچکی مانند این گذر کنیم و روی کار خود تمرکز کنیم. توسعه دهندگان ما کار را متوقف نخواهند کرد; و ما به دلیل مشکلات خارجی پراکنده نخواهیم شد. با هم، به عنوان یک جامعه; از همه موانع عبور خواهیم کرد و مطمئن هستیم که قوی تر از همیشه از این وضعیت خارج خواهیم شد. ما همچنین در حال رشد بیشتر تیم خود هستیم. در حال حاضر، ما به دنبال یک توسعه دهنده بلاک چین ++C و یک توسعه دهنده React Native هستیم.

هدف بعدی: صرافی های غیرمتمرکز

هدف ما افزایش حضور خود در صرافی های غیرمتمرکز است. در حال حاضر، می توانید ناوکوین را روی دو DEX معامله کنید. یعنی اتومیک دکس و پنکیک سوآپ . راهنماهای نحوه استفاده از آنها به زودی منتشر خواهد شد.

DEX به یک بازار همتا به همتا اشاره دارد که هیچ نهاد مرکزی در پشت آن وجود ندارد که وجوه کاربران را کنترل کند. علاوه بر کنترل بر وجوه خود، مزایای دیگری در استفاده از صرافی های غیرمتمرکز وجود دارد، مانند تراکنش های به موقع و بسیار مقرون به صرفه.

ما فقط می‌توانیم توصیه کنیم; نه فقط برای NAV، بلکه برای هر دارایی رمزنگاری‌ شده ای، منحصراً در صرافی‌های غیرمتمرکز معامله کنید که در آن هیچ نگهبان شخص ثالثی برای وجوه شما وجود ندارد و همچنین جایی است که به نهادهای مرکزی متکی نیست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx