بایننس اکثر سرمایه های سرقت شده از Curve Finance را بازیابی می کند

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

بایننس حدود ۴۵۰۰۰۰ دلار از دارایی های سرقت شده را بازیابی و مسدود کرد که حدود ۸۰ درصد از وجوه دزدیده شده است. صرافی کریپتو بایننس; بخش بزرگی از وجوه را از هک اخیر که پروتکل تامین مالی غیرمتمرکز کِرو فایننس (Curve Finance) را هدف قرار داده بود; بازیابی کرده است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در توییتی اعلام کرد; که این صرافی ۴۵۰۰۰۰ دلار از دارایی های سرقت شده را مسدود و بازیابی کرده است; که بیش از ۸۰ درصد از وجوه دزدیده شده است. به گفته ژائو، هکر به روش‌های مختلف سعی کرد وجوه را به صرافی ارسال کند اما توسط بایننس شناسایی شد. صرافی در حال حاضر در تلاش است تا وجوه را به صاحبان واقعی خود بازگرداند.

تیم کِرو فایننس روز سه شنبه هک را شناسایی کرد و به کاربران خود هشدار داد که در استفاده از وب سایت خودداری کنند. یک ساعت پس از اخطار، تیم اعلام کرد که می تواند مشکل را پیدا و حل کند. با این حال، مهاجمان توانستند قبل از حل مشکل، حدود ۵۳۷۰۰۰ دلار (USDC) را بربایند.

به گفته کارشناسان شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic، یک هکر سیستم نام دامنه (DNS) Curve Finance را به خطر انداخت که با امضای تراکنش های مخرب پایان یافت. کارشناسان گفتند که وجوه پس از آن به صرافی‌های مختلف و میکسرهای رمزنگاری ارسال شد تا این مسیر پنهان شود. در پایان، وجوه به بایننس ارسال شد و توسط تیم آن دستگیر شد.

این اولین باری نیست که در این هفته بازیگران خوب جامعه کریپتو برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده تلاش می کنند. هک کِرو فایننس تنها یکی از حملات متعددی است که در سال ۲۰۲۲ رخ داده است. طبق گفته شرکت تحلیلی Chainalysis، دو میلیارد دلار سرمایه به دلیل هک کراس چین ها تخلیه شده است. این ۶۹ درصد کل مبلغ سرقت شده در سال است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx