صرافی بایننس 500 میلیون دلار به ایلان ماسک برای خرید توییتر کمک می کند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

حمایت مالی 500 میلیون دلاری صرافی بایننس از ایلان ماسک برای خرید توییتر چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، اعلام کرده است که شرکت او در حال برنامه ریزی برای تخصیص بیش از 1 میلیارد دلار به خرید و سرمایه گذاری در سال 2022 است. پروژه برتر بایننس در این زمینه تامین مالی 500 میلیون […]

صرافی بایننس و ایلان ماسک

حمایت مالی 500 میلیون دلاری صرافی بایننس از ایلان ماسک برای خرید توییتر

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، اعلام کرده است که شرکت او در حال برنامه ریزی برای تخصیص بیش از 1 میلیارد دلار به خرید و سرمایه گذاری در سال 2022 است. پروژه برتر بایننس در این زمینه تامین مالی 500 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در پروژه خرید توییتر توسط ایلان ماسک است.

در اوایل سال جاری، یک قاضی حکم داد که ماسک و توییتر تا 28 اکتبر فرصت دارند تا این معامله را ببندند و حالابا بیانیه ژائو بایننس می‌تواند در این معامله نقشی بالقوه داشته باشد.

بلومبرگ گزارش داد تا به امروز، صرافی بایننس 325 میلیون دلار برای مجموع 67 پروژه در سال جاری در نظر گرفته است، در حالی که در سال 2021، 140 میلیون دلار سرمایه گذاری شده بود. این امر عزم بایننس را برای ادامه روند توسعه خود در سال 2022 با وجود رکود مداوم بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد. ژائو گفت:

ما در ماه‌های اخیر وام‌دهندگان زیادی را مورد بررسی قرار دادیم، زیرا همه مسائل اینجاست.

مدیر عامل صرافی بایننس گفت که این شرکت علیرغم آخرین مشکلات بازار ارزهای دیجیتال سودآور باقی مانده است. ژائو گفت:

قابلیت های NFT بسیار بیشتر از فروش چند تا عکس میمون است.

این کارآفرین همچنین گفت که ماه‌های آینده احتمالاً راه را برای ادغام بیشتر در صنعت کریپتو هموار می‌کند، زیرا «فرصت‌های زیادی» برای ادغام و خرید در بازار فعلی وجود دارد.

از دیگر برنامه های اصلی بایننس می توان به سرمایه گذاری استراتژیک 200 میلیون دلاری برنامه ریزی شده آن در شرکت رسانه ای فوربس اشاره کرد. به گفته ژائو، این صرافی همچنین علاقه مند به تبدیل شدن به یک سرمایه گذار در شرکت های بازی است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx