ارائه خدمات ارز دیجیتال توسط قدیمی ترین بانک آمریکا

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

قدیمی ترین بانک آمریکا خدمات ارز دیجیتال ارائه خواهد داد

قدیمی ترین بانک در ایالات متحده، BNY Mellon، تأییدیه نظارتی را برای ارائه ارز دیجیتال به مشتریان منتخب خود که علاقه مند به بیت کوین و اتریوم هستند، دریافت کرده است.

وال استریت ژورنال در ۱۱ اکتبر گزارش داد که تأییدیه صادر شده توسط تنظیم کننده نیویورک باعث خواهد شد که وام دهنده به اولین بانک جریان اصلی تبدیل شود که ارزهای دیجیتال را در کنار محصولات سنتی در همان پلتفرم ارائه می دهد.

طبق الزامات مجوز، بانک کلیدهای مورد نیاز برای دسترسی و انتقال ارزهای دیجیتال مشتری را در کنار ارائه خدمات حسابداری ذخیره می کند. حسابداری روی ارزهای دیجیتال بر مدیران صندوق برای پرتفوی آنها از جمله سهام، اوراق قرضه، کالاها و سایر دارایی ها تأثیر می گذارد.

طرح BNY Mellon در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی شد. این موسسه قصد داشت ارزهای دیجیتال را برای شرکت های سرمایه گذاری نگهداری و انتقال دهد و خدمات نگهداری را ارائه دهد که در خدمات حسابداری آن ادغام شده است.

قابل ذکر است، برای رعایت الزامات نظارتی، بانک با شرکت بلاک چینی Chainalysis برای تجزیه و تحلیل و ردیابی حرکت ارزهای دیجیتال توسط بانک قرارداد بسته است.

انتظار می‌رود این سرویس‌ها اواخر این هفته فعال شوند و BNY Mellon قصد دارد پس از برآورده کردن الزامات نظارتی، به سایر مشتریان نیز گسترش یابد.

BNY Mellon  با دست زدن به بیش از ۲۰ درصد از دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری جهان، قصد دارد که از طریق فناوری بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال، بازارهای مالی را دوباره تصور کند. رابین وینس، مدیر اجرایی BNY Mellon، گفت: ما هیجان زده هستیم که با شروع فصل بعدی در سفر نوآوری خود، به پیشبرد صنعت مالی کمک کنیم.

علاوه بر این،BNY Mellon  یک نظرسنجی داخلی اضافه کرد که نشان می‌دهد تقاضای سازمانی برای زیرساخت مالی مقیاس‌پذیری وجود دارد که بتواند از دارایی‌های سنتی و دیجیتال پشتیبانی کند.

با توجه به اینکه اکثر وام دهندگان از پذیرش ارزهای دیجیتال دوری کرده اند، در عین حال، نوسانات بازار کریپتو به عنوان یک مانع مهم برای جذب بانک های سنتی در نظر گرفته می شود.

با این حال، تصمیم این بانک تا حدی فضای ارز دیجیتال را به عنوان یک بخش قانونی که می‌تواند منبعی برای مشتریان جدید برای بازیکنان سنتی باشد تأیید می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx