بایننس به بازار کره جنوبی باز می‌گردد

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 340 نفر

بایننس، غول صرافی کریپتو، بار دیگر در حال حرکت به سوی کره جنوبی است، زیرا بنظر می‌رسد که این صرافی در حال به دست آوردن سهام عمده در صرافی محلی گوپکس (GOPAX) است. به گزارش وب سایت خبری کریپتو دیسنتر، بزرگترین صرافی متمرکز در جهان در حال نهایی کردن خریدی است که ظاهراً قرار بود در حدود کریسمس سال گذشته بسته شود.

بایننس ۴۱.۲ درصد از سهام را از لی جون هانگ، مدیرعامل گوپکس خریداری خواهد کرد که پس از نهایی شدن فروش، در صرافی باقی خواهد ماند. گوپکس در حال حاضر یکی از پنج صرافی بزرگ کریپتو در کره جنوبی است. اکثریت بازار داخلی تحت سلطه صرافی آپبیت (Upbit) و به دنبال آن سایر صرافی های محبوب Bithumb، Coinone و Korbit قرار دارند.

دومین تلاش بایننس در بازار کره جنوبی

در صورت تایید خبر، این سرمایه گذاری نشان می‌دهد که استراتژی چانگ پنگ ژائو برای کشور کره تغییر کرده است. این صرافی متمرکز قبلاً به دلیل استفاده کم و حجم معاملات محدود در استیبل کوین BKRW خود، مرتبط با وون کره، به فعالیت خود در کره جنوبی پایان داد. این شرکت در پست وبلاگی مورخ ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ نوشت:

«به دنبال بسته شدن صرافی، تیم Binance KR (بایننس کره) استراتژی خود را بر اساس منابع و تجربه به دست آمده از راه اندازی یک صرافی محلی دوباره ارزیابی خواهد کرد.»

خرید گوپکس ممکن است آخرین راه حل جایگزین بایننس برای ورود به بازاری باشد که به دلیل محدودیت های سختگیرانه بر اپراتورهای دارایی دیجیتال شناخته شده است. همانطور که گفته شد، کره جنوبی یکی از کشورهایی است که در نقشه راه توسعه بایننس قرار دارد. این صرافی فعالانه اقداماتی را برای گسترش نفوذ خود در بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان انجام داده است و مجوزهای نظارتی را در کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بحرین، امارات متحده عربی، نیوزلند، قزاقستان، لهستان، لیتوانی و قبرس دریافت کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx