نظر جیم کرامر در مورد بیت کوین و آلتکوین‌‍‌ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1038 نفر

جیم کرامر، تحلیلگر بازار و مجری برنامه Mad Money Show شبکه CNBC، بار دیگر تاکید کرد که چقدر نسبت به وضعیت بازار کریپتو در سال جاری بدبین است. کرامر در توییتر گفت:

«همانطور که سال ضعیف دیگری را برای ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنم، به این فکر می‌کنم که هنوز چند نفر درگیر این حوزه هستند! میلیون‌ها نفر…».

کرامر به عنوان یکی از بهترین تحلیلگران وال استریت در نظر گرفته می شود و به عنوان یک شخصیت مالی شناخته شده، بسیاری مستقیماً از او مشاوره سرمایه گذاری می گیرند. کرامر همیشه ضد بیت کوین یا کریپتو نبوده است. در واقع، او زمانی یکی از طرفداران بزرگ این طبقه دارایی های نوپا بود. در مقطعی در سال ۲۰۲۱، جیم کرامر کاملاً خوش بین بود که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اولین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را تصویب کند، قیمت بیت کوین می تواند شاهد افزایش شدیدی باشد. در حالی که SEC هیچ درخواستی را برای ETF واقعی بیت‌کوین تایید نکرده است، کرامر بیت‌کوین‌های خود را به اتریوم تبدیل کرد. به عقیده او، اتریوم، بر اساس طرح‌های غیرمتمرکز مبتنی بر قراردادهای هوشمند، استفاده بیشتری دارد.

برای کرامر، ارزهای دیجیتال دیگر ارزش خرید ندارند، به ویژه لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE) و آنهایی که در دسته پمپ و دامپ قرار می گیرند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx