آیا بایننس برای خرید بانک آماده می شود؟

بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 463 نفر

بر اساس گزارش بلومبرگ، صرافی رمزارز بایننس بازی خود را گسترش می دهد و به طور بالقوه ممکن است وارد فاز خرید های بزرگ شود. ممکن است این صرافی در حال بررسی خرید یک موسسه مالی برای “پر کردن شکاف” بازار سنتی با صنعت نوپا کریپتو باشد.

مدیر عامل شرکت، چانگ پنگ ژائو، قصد خود را برای اختصاص بیش از ۱ میلیارد دلار برای خریدهای احتمالی در ماه های آینده ابراز کرد. صرافی کریپتو از این قانون قدیمی پیروی می کند که:

بازارهای نزولی بهترین موقعیت برای خرید و انباشت هستند.

در مصاحبه‌ای در کنفرانس وب سامیت در لیسبون پرتغال، یکی از مکان‌های ایده آل برای سرمایه‌گذاران کریپتو به دلیل مالیات صفر درصدی آن بر دارایی‌های دیجیتال، CZ گفت:
افرادی هستند که انواع خاصی از مجوزهای محلی، بانکداری سنتی، ارائه خدمات پرداخت و حتی بانک ها را دارند. ما به این موارد نگاه می کنیم. ما می خواهیم پلی بین ارزهای دیجیتال و دنیای سنتی و مالی باشیم.

مدیر عامل بایننس معتقد است خرید یک موسسه مالی سنتی ممکن است یک “حرکت هوشمندانه” برای صرافی باشد. این پلتفرم در حال حاضر با بانک‌ها کار می‌کند و کاربران زیادی را دیده است که به این موسسات مرسوم هجوم می‌آورند تا از خدمات تبادل ارز دیجیتال استفاده کنند.

ژائو معتقد است که از این نظر، بانک ها شاهد افزایش در ارزش گذاری خود هستند. اگر مؤسسات از قبل سود می‌برند، صرافی رمزارز ممکن است کنترل کل فرآیند را در دست بگیرد و از ۱۰۰٪ مزایا استفاده کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx