اطلاعیه بایننس برای پیاده سازی مکانیسم سوزاندن لونا کلاسیک

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 583 نفر

در پاسخ به پیشنهاد جامعه لونا کلاسیک در مورد سوزاندن کارمزدهای معاملاتی در حالی که تجربه معاملاتی خوبی برای کاربران دارد، بایننس مکانیزمی را برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت‌ ارزهای معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک با ارسال آن‌ها به آدرس رایت LUNC اجرا می‌کند. مقدار مشخصی از LUNC که باید سوزانده شود، ارزش معادل آن در USDT و شناسه تراکنش زنجیره ای هر هفته در این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی به روز می شود.

محاسبه کل کارمزد معاملات در جفت ارز معاملات اسپات و مارجیین LUNC که قرار است از هفته قبل رایت شوند، هر دوشنبه در ساعت ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) انجام می شود. تراکنش رایت زنجیره ای بعدی و گزارش هفتگی هر سه شنبه ساعت ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) به روز می شود.
اولین دسته از کارمزدهای معاملاتی در جفت‌ ارزهای معاملاتی اسپات و مارجین لونا کلاسیک که قرار است رایت شوند، از ۲۱-۰۹-۲۰۲۲ در ساعت ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) تا ۲۰۲۲-۱۰-۰۲ در ساعت ۰۳:۲۹:۵۹ (تهران) محاسبه می‌شود. تخفیفات کارمزد جفت‌ ارزهای معاملاتی اسپات و مارجین LUNC به برنامه ارائه‌دهنده نقدینگی اسپات بایننس برای دوره ۲۱-۰۹-۲۰۲۲ در ساعت ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) تا ۲۰۲۲-۰۹-۲۷ ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) خواهد بود.
کارمزدهای معاملاتی در جفت‌ ارزهای معاملاتی اسپات و مارجین LUNC که به صورت توکنی غیر از LUNC جمع‌آوری می‌شوند (مانند USDT، BUSD و BNB) با نرخ‌های ارز لحظه‌ای در بایننس هر دوشنبه در ساعت ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) به LUNC تبدیل می‌شوند.

مکانیسم سوزاندن لونا کلاسیک بر تخفیف‌های کارمزد BNB، بر تخفیف‌های کارمزد یا هر شکل دیگری از تعدیل کارمزد یا تخفیف کارمزد تأثیری نخواهد داشت. برنامه ارائه‌دهنده نقدینگی اسپات بایننس تخفیف‌های کارمزد به جفت‌ ارزهای معاملاتی اسپات و مارجین LUNC را از ۲۷-۰۹-۲۰۲۲ در ساعت ۰۳:۳۰:۰۰ (تهران) متوقف می‌کند.
حجم معاملات در جفت ارز معاملات اسپات لونا کلاسیک و مارجین همچنان در محاسبه حجم ۳۰ روزه در سطح کارمزد معامله و برنامه ارائه دهنده نقدینگی اسپات بایننس محاسبه می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx