بایننس ضرر معاملات فیوچرز بسته شده دیروز را جبران می‌کند

صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

بایننس ضرر معاملات فیوچرز بسته شده دیروز را جبران می‌کند

بایننس اعلام کرده است که زیان معامله گرانی را که روز گذشته به طور تصادفی پوزیشن‌های فیوچرز آن‌ها بسته شده اند، به طور کامل جبران خواهد کرد. این حادثه به دلیل یک خطا رخ داده است، که در آن تعداد کمی از کاربران استرالیایی به اشتباه به‌عنوان سرمایه‌گذاران بزرگ در صرافی بایننس شناسایی شدند که منجر به بسته شدن موقعیت‌های فیوچرز آن‌ها بلافاصله مطابق با مقررات استرالیا شد.

بایننس از قبل با کاربران آسیب دیده تماس گرفته است و صرافی به آنها اطمینان داده است که برای هر گونه ضرری که هنگام معامله مشتقات روی پلتفرم خود متحمل شده اند، غرامت کامل دریافت خواهند کرد. بایننس تاکید کرده است که هر کاربر برای آنها مهم است و آنها با کاربران آسیب دیده در تماس هستند تا برنامه های جبران خسارت را نهایی کنند.

« ما قبلاً با همه کاربران آسیب دیده تماس گرفته‌ایم و به طور کامل زیان‌های وارده به آنها را در حین معامله مشتقات در بایننس جبران خواهیم کرد.»

گزارش شده است که حدود ۵۰۰ کاربر تحت تأثیر این خطای طبقه بندی قرار گرفته اند و بایننس اقدامات اصلاحی لازم را برای رعایت قوانین محلی انجام داده است. این غرامت فقط برای کاربران آسیب دیده استرالیایی اعمال می شود که به دلیل بسته شدن اجباری موقعیت های مشتقه خود در بایننس متحمل ضرر شده اند. بایننس تعهد خود را برای اطمینان از انطباق کلیه عملیات خود با مقررات و قوانین قابل اجرا در هر حوزه قضایی که در آن فعالیت می کند، ابراز کرده است. صرافی اعلام کرده است که به ارائه یک محیط معاملاتی امن و مطمئن برای همه کاربران ادامه خواهد داد و آنها تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از وقوع چنین خطاهایی در آینده انجام خواهند داد.

علیرغم تمایل صرافی برای جبران تمام ضررهایی که اخیراً رخ داده است، برخی از سرمایه گذاران نگرانی های خود را در مورد موقعیت های مشابهی که احتمالاً در آینده اتفاق می افتد ابراز کردند، که ظاهر خوبی برای بزرگترین و محبوب ترین صرافی ارزهای دیجیتال در بازار نیست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx