بنیاد اتریوم یک شبکه آزمایشی جدید را راه‌اندازی می‌کند

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

تیم بیکو از بنیاد اتریوم گفت که توسعه دهندگان هسته اتریوم برای رفع مشکلاتی که در شبکه های آزمایشی اولیه بلاک چین اتریوم وجود دارد، یک شبکه آزمایشی جدید به نام هولی (Holli) را راه اندازی می کنند.

هولی، که انتظار می رود در اواخر سال جاری ارائه شود، ممکن است محیط آزمایشی را برای توسعه دهندگان و برنامه ها و همچنین اپراتورهای گره بهبود بخشد. هدف آن رسیدگی به چالش های مرتبط با به دست آوردن منبع ETH در شبکه های آزمایشی اتریوم، به ویژه در Goerli است.

شبکه‌های آزمایشی (یا تست نت) بلاک‌چین‌هایی را برای اهداف آزمایشی شبیه‌سازی می‌کنند و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند تا قبل از استقرار برنامه‌ها در شبکه اصلی، اشکالات آن‌ها را بررسی کنند. در حال حاضر، اکوسیستم اتریوم دارای دو شبکه آزمایشی اصلی است: گوارلی (Goerli) و سپولیا (Sepolia).

گوارلی یک شبکه حیاتی است که به عنوان اولین شبکه آزمایشی و به طور گسترده توسط اعتبار سنج‌ها استفاده می شود. بیکو گفته است که با این حال، روش توزیع گوارلی برای ETH بومی (GoETH) “کمتر قابل اعتماد” تلقی شده است.

به تازگی، توسعه دهندگان پروتکل قابلیت همکاری لایه صفر یک استخر نقدینگی زنجیره ای را راه اندازی کرده اند که به کاربران امکان می دهد GoETH را خریداری کنند. در حالی که این بازار تلاش می کند تا شکایات توسعه دهندگان در مورد خرید GoETH را سرکوب کند، بسیاری فکر می کنند ممکن است ماهیت رایگان شبکه آزمایشی را به خطر بیندازد.

سپولیا ، شبکه آزمایشی دیگر، تلاش کرد تا مشکل عرضه را با طرحی حل کند که به اعتبارسنج‌های آزمایش اجازه می‌دهد آزادانه Sepolia-ETH (SepETH) را ضرب کنند. با این حال، سپولیا برای اعتبار سنج های بدون مجوز باز نیست، به این معنی که عرضه آن ممکن است توسط چند نهاد احتکار شود. از این رو، بیکو و دیگر توسعه دهندگان اصلی، معرفی Holli را به عنوان یک شبکه آزمایشی جدید برای رسیدگی به مشکلات عرضه و ارائه یک محیط بهتر برای توسعه دهندگان و اعتبار سنج ها پیشنهاد کرده اند.

بیکو برای دسترسی بیشتر به Holli-ETH برای توسعه دهندگان برنامه، تخصیص خودکار به آدرس های توسعه دهندگانی که تا به حال قراردادهای هوشمند را در شبکه های آزمایشی یا شبکه اصلی اتریوم مستقر کرده اند، پیشنهاد کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx