بایننس و اشتباه ۱۹ میلیون دلاری

بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 475 نفر

صرافی ارز دیجیتال پیشرو بایننس، در ۱۶ سپتامبر، اشتباه بزرگی را مرتکب شد که برای برخی از کاربران سودآور بود. طبق گزارش های جدید، بایننس به اشتباه حدود ۴.۸ میلیون توکن هلیوم [HNT] را به برخی از کاربران پرداخت کرده است. بسیاری از این کاربران از این موقعیت استفاده کردند و این آلتکوین را با سود فروختند. طبق گزارش ها، پرداخت های اشتباه ناشی از یک اشکال حسابداری در صرافی بوده است.

شبکه هلیوم دو توکن دارد. توکن HNT که شبکه به میزبان هات اسپات خود پرداخت می کند و توکن MOBILE که به اپراتورهای زیرساخت ۵G شبکه پرداخت می شود. اگرچه این دارایی ها به هم مرتبط هستند، اما از یکدیگر متمایز هستند. در ۱۶ سپتامبر، بایننس به اشتباه “آنها را یکی حساب کرد”. این اشتباه باعث شد که سپرده‌گذارانی که MOBILE را به آدرس‌های بایننس ارسال می‌کردند، مقدار متناظری از “HNT ارزشمندتر” را دریافت کنند. در نتیجه این خطا، ۴.۸ میلیون توکن HNT به ارزش ۱۹ میلیون دلار برای کاربران ارسال شد.

هلیوم چگونه واکنش نشان داد؟

داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که در زمان نوشتن این مقاله، HNT با قیمت ۴.۲۴ دلار معامله می‌شود. در جلسه معاملاتی ۱۶ سپتامبر، توکن بومی به قیمت ۳.۹۴ دلار به ازای هر توکن فروخته شد. از زمان انتشار خبر پرداخت های اشتباه، رشد یا کاهش قیمت زیادی توسط HNT ثبت نشده است. در واقع، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت HNT یک درصد افزایش یافت. با این حال، حجم معاملات ۱۲ درصد کاهش یافت.

طبق داده های سنتیمنت، قیمت HNT در سه ماه گذشته بیش از ۱۳۵ درصد کاهش یافته است. در دوره ۹۰ روزه، این دارایی بالاترین حجم معاملات روزانه خود را در ۷ سپتامبر به ثبت رساند، زمانی که قیمت کاهش موقتی داشت. با این حال، از آن زمان، قیمت دارایی و حجم معاملات کاهش یافته است.

بایننس

هلیوم با کاهش ۹۲ درصدی نسبت به بالاترین رکورد و کاهش ۹ ماهه خود ادامه داد. اگرچه به دنبال پرداخت‌های اشتباه HNT، بسیاری از کاربران بایننس برای کسب سود اقدام به فروش توکن‌های HNT پرداختی کردند. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی دارایی (RSI) و شاخص جریان پول (MFI) در نمودار روزانه ثابت باقی ماندند. اگرچه، این شاخص ها در نقاطی قرار گرفتند که نشان دهنده افزایش فشار فروش است. در زمان نگارش این مقاله، RSI و MFI به ترتیب ۳۹ و ۵۸ بودند.

با این حال، نگاهی به واگرایی میانگین متحرک دارایی (MACD) تقاطع صعودی MACD و خط روند را در ۸ سپتامبر نشان داد. با توجه به قیمت مشخص شده توسط نوارهای هیستوگرام سبز از آن زمان، گاوها ممکن است در تلاش برای بازگشت باشند.

بایننس

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx