حجم معاملات صرافی های ارز دیجیتال افزایش پیدا کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط The Block Research، حتی در شرایطی که قیمت ارزهای دیجیتال با رنگ قرمز مشخص می‌شود، صرافی‌های ارز دیجیتال از افزایش فعالیت‌های معاملاتی سود می‌برند و شاهد رشد حجم در معاملات خود بودند. طبق داده‌های ارائه شده توسط Crypto Compare، میانگین متحرک هفت روزه برای حجم معاملات کریپتو از 18.1 میلیارد […]

حجم معاملات

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط The Block Research، حتی در شرایطی که قیمت ارزهای دیجیتال با رنگ قرمز مشخص می‌شود، صرافی‌های ارز دیجیتال از افزایش فعالیت‌های معاملاتی سود می‌برند و شاهد رشد حجم در معاملات خود بودند.

حجم معاملات

طبق داده‌های ارائه شده توسط Crypto Compare، میانگین متحرک هفت روزه برای حجم معاملات کریپتو از 18.1 میلیارد دلار در 6 سپتامبر به 28.6 میلیارد دلار در 16 سپتامبر افزایش یافته است. افزایش فعالیت معاملاتی در بحبوحه گذار اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام صورت می گیرد. این انتقال – که به عنوان The Merge شناخته می شود – هفته گذشته رخ داد.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که در صرافی ارز دیجیتال FTX، معامله‌گران اتریوم بیشترین افزایش حجم را به خود اختصاص داده‌اند که نزدیک به 43 درصد از حجم کل مبادلات در 24 ساعت گذشته را شامل می‌شود. به همین ترتیب، اتریوم همچنین در حجم مبادلات 24 ساعته در کوین بیس با حدود 34٪ پیشرو بود. در مورد قیمت؛ قیمت 24 ساعته در اتریوم یک افزایش کوچک نزدیک به 2.6٪ با قیمت 1468.23 دلار را نشان می دهد. درحالی که ماه گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx