خریداران بیت کوین بازار گاوی ۲۰۲۱ با ۵۰درصد ضرر خارج شدند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

تحقیقات نشان می دهد که معامله لحظه ای بیت کوین (BTC) زیر ۲۰۰۰۰ دلار شاهد یک رویداد جدید “کاپیتولاسیون” است که ارزش خریداران یک سال را در بر می گیرد. در یکی از به‌روزرسانی‌های بازار کویئیک تیک (Quicktake) در ۲۹ سپتامبر، پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای کریپتو کوانت فروش شدید تعداد زیادی از دارندگان اخیر را نشان داد.

کوین های بازار گاوی ۲۰۲۱ “به شدت فروخته شده اند”

از آنجایی که بیت کوین/دلار آمریکا نزدیک به سطوحی است که از سال ۲۰۲۰ به ندرت دیده می شود، فقط استخراج کنندگان این مشکل را احساس نمی کنند. ادریس، مشارکت‌کننده کریپتو کوانت، با تجزیه و تحلیل باندهای سنی خروجی صرف شده در جریان مبادله بیت‌کوین (SOAB) نشان داد کسانی که بین آوریل ۲۰۲۱ و آوریل ۲۰۲۲ خرید کرده‌اند، کوین ها را به صورت انبوه می‌فروشند – به قیمت کمتر از خریدشان. او در پایان گفت:

با نگاهی به نمودار، آشکار است که کوین های بین ۶ تا ۱۸ ماه پیش به‌طور هجومی فروخته شده‌اند.

این کوین ها بین آوریل ۲۰۲۱ و آوریل ۲۰۲۲ با قیمت های بالاتر از ۳۰ هزار دلار خریداری شده اند. این سیگنال به این معنی است که بسیاری از دارندگانی که در بازار صعودی ۲۰۲۱ و بالاتر از مرز ۳۰ هزار دلار وارد بازار شده‌اند، اخیراً تسلیم شده و با ضرر تقریبی ۵۰ درصد از بازار خارج شده‌اند.

بیت کوین

چنین رویدادهایی را نباید ساده انگاشت زیرا تمایل دارند در پایین ترین سطح بازارهای نزولی رخ دهند. تنها سوال این است که آیا پایین ترین قیمت کلان اخیر در ژوئن در ۱۷۶۰۰ دلار، کف این قیمت خواهد بود یا خیر.

ادریس افزود:

این نوع تسلیم ها معمولاً در ماه‌های آخر یک بازار نزولی اتفاق می‌افتند که نشان‌دهنده تشکیل کف بالقوه در آینده نزدیک است.

هشدار سود با پتانسیل سود روبرو می شود

در همین حال، Caue Oliveira، یکی از همکاران کریپتو کوانت، با بررسی معیار نسبت سود خروجی مصرف شده (SOPR) بیت کوین، یکی دیگر از روندهای تاریخی نزولی بازار را که تکرار می شود، برجسته کرد. SOPR قیمت پرداخت شده برای مقدار BTC را بر قیمتی که با آن فروخته می شود تقسیم می کند. رقم حاصل حول ۱ در نوسان است، با مقادیر زیر که نشان دهنده یک بازار نزولی است زیرا سرمایه گذاران به شدت متحمل ضرر خالص می شوند. طبق داده‌های شرکت تحلیلی زنجیره‌ای گلس نود، از ۲۹ سپتامبر، SOPR تعدیل شده توسط نهاد کمی بیش از ۰.۹۵ بود.

این متریک به سمت ۱ حرکت می کند، زیرا در ماه ژوئن به پایین ترین سطح خود رسیده است، که نشان می دهد فرصت خرید اصلی ممکن است قبلاً رسیده باشد. اولیویرا نوشت:

با نگاهی به الگوی مخارج زنجیره‌ای دارندگان بلندمدت، که از طریق نسبت سود خروجی خرج شده اندازه‌گیری می‌شود… می‌توانیم بیشترین امتیاز فروش با ضرر را پیدا کنیم.

بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx