شکایت CFTC علیه صرافی آتی دیجیتکس و مدیر عامل آن

دیجیتکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 506 نفر

بسیاری از فعالان حوزه کریپتو از رگولاتورها از جمله CFTC و SEC به دلیل اتخاذ رویکرد “قانونی از طریق اجرا” برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده انتقاد کرده اند. کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده یا CFTC شکایتی را علیه دیجیتکس (Digitex LLC) و بنیانگذار و مدیر عامل آن، آدام تاد، به دلیل عدم ثبت صرافی آتی ارزهای دیجیتال و دستکاری قیمت توکن DGTX خود تنظیم کرد.

طبق دادگاه ناحیه جنوبی فلوریدا در ۳۰ سپتامبر ، تاد ظاهراً قیمت توکن‌های DGTX را در تلاشی برای افزایش دارایی‌های دیجیتکس افزایش داد. رگولاتور ادعا کرد که مدیر عامل دیجیتکس از نهادهای مختلف شرکتی به عنوان بخشی از طرحی برای راه‌اندازی یک پلت‌فرم غیرقانونی معاملات مشتقات دارایی‌های دیجیتال استفاده کرده است که برخلاف قانون بورس کالا است. قوانین CFTC مستلزم انجام بررسی های احراز هویت و اجرای برنامه اطلاعات مشتری است. تاد در سال ۲۰۲۰ گفت که قصد دارد تمام رویه های KYC را از دیجیتکس حذف کند تا از داده های کاربران محافظت کند.

در این شکایت آمده است که CFTC به دنبال حکم دادگاهی است که تاد و دیجیتکس را از مشارکت در تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتالی که کالاهای تحت نظارت رگولاتوری در نظر گرفته می‌شوند، مسدود کند. علاوه بر این، تنظیم‌کننده قصد داشت دیجی‌تکس جریمه‌های پولی مدنی، انفصال و استرداد را به طرف‌های متضرر بپردازد. در زمان انتشار، هم وب سایت دیجیتکس و هم وب سایت های آتی آن آفلاین بودند.

بسیاری در فضای کریپتو از رگولاتورها از جمله CFTC و کمیسیون بورس و اوراق بهادار یا SEC به دلیل اتخاذ رویکرد “قانونی از طریق اجرا” برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده انتقاد کرده اند. در حالی که SEC در حال حاضر درگیر یک نبرد قانونی علیه ریپل است که آیا فروش XRP این شرکت قوانین اوراق بهادار را نقض می‌کند، کارولین فام، کمیسیونر CFTC با برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، به عنوان بخشی از یک “تور آموزشی” در مورد رمزارز و بلاک چین در ماه سپتامبر ملاقات کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx