رشد ارزهای دیجیتال و نگرانی‌های فدرال رزرو

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 432 نفر

میشل دبلیو بومن، رئیس اذعان کرده است که علیرغم رشد ارزهای دیجیتال، به ویژه در رابطه با بخش بانکی، مواردی برای نگرانی وجود دارد. به گفته باول ، او در جلسه ای با موسسه مالی بین المللی (IIF) در ۳۰ سپتامبر گفت که ارزهای دیجیتال چندین موضوع را مطرح می کنند و چشم انداز نظارتی باید برای سازگاری با فناوری در حال ظهور آماده باشد.

با این حال، فرماندار تاکید کرد که فناوری به سرعت در حال تکامل در مورد ارزهای دیجیتال می تواند اجرای برخی قوانین را چالش برانگیز کند. به عنوان مثال، باول خاطرنشان کرد که اگر بازیگران بخش مالی در کنار ابهام قوانین، در زمینه مقررات برای تامین دارایی‌های کریپتو تجربه نداشته باشند، چالش‌ها پدیدار می‌شوند.

نگرانی های نظارتی

در طول جلسه، باول خاطرنشان کرد که بانک‌ها می‌توانند در فعالیت‌های مرتبط با رمزارز شرکت کنند، اما ابتدا باید انتظارات نظارتی را درک کنند. با این حال، او خواستار گفتگوی بیشتر برای یافتن چشم انداز نظارتی درست شد. به گفته باول:

پذیرش و استفاده از فناوری‌های جدید ممکن است نگرانی‌های نظارتی جدیدی ایجاد کند، اما بهترین راه برای رسیدگی به این نگرانی‌ها و تشویق نوآوری، گفت‌وگو بین بانکداران و ناظران قبل و در حین توسعه و اجرای آن فناوری‌ها است.

علاوه بر این، این مقام تاکید کرد که بانک‌ها باید چارچوب نظارتی روشنی داشته باشند که بتواند با ریسک مرتبط با نوسانات قیمت در بخش ارزهای دیجیتال مطابقت داشته باشد. او خاطرنشان کرد که یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، یافتن ابزارهایی برای ترکیب رمزنگاری در بانکداری یا انتقال دارایی های دیجیتال به خارج از بانک است.

انتقادات SEC در مورد مقررات ارزهای دیجیتال

در این راستا، شایان ذکر است که کمیسیون تبادل امنیت ایالات متحده (SEC) قبلاً به دلیل عدم ارائه راهنمایی روشن در تنظیم ارزهای دیجیتال، به ویژه در طبقه بندی کالاها و اوراق بهادار، مورد انتقاد قرار گرفته بود. منتقدان SEC استدلال می کنند که این آژانس در حال اجرای نظارت بر کریپتو علیه نهادهای مختلف است، اما هیچ قانون خاصی برای هدف قرار دادن ارزهای‌دیجیتال وجود ندارد. در این راستا، آژانس به دلیل طرح های ادعایی برای سرکوب رشد ارزهای دیجیتال با انتقاداتی مواجه شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx