قیمت بیت کوین به کدام سمت می رود؟

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 195 نفر

قیمت بیت کوین (BTC) شتاب صعودی خود را به دست آورده، زیرا قیمت این رمزارز پس از افت شدید به زیر ۶۶ هزار دلار، دوباره از مرز ۷۰ هزار دلار فراتر رفته است. در این بین، سرمایه گذاران بلندمدت بیت کوین توانستند در آخرین پامپ قیمت، سودهایی را به دست آورند.

بیت کوین به ۷۱ هزار دلار رسید

طبق داده های سایت کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافته است. در واقع، طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش آن بیش از ۴ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، BTC با ارزش بازار بیش از ۱.۳۸ تریلیون دلار با قیمت ۷۱۴۰۰ دلار معامله می شد.

در حالی که قیمت بیت کوین افزایش یافت، سایمون دی، نویسنده و تحلیلگر کریپتو کوانت، تحلیلی را منتشر کرد که اقدامات بلندمدت سرمایه گذاران را برجسته می کرد. طبق تجزیه و تحلیل، «نسبت سود بازده مصرف شده بلندمدت هولدرها (SOPR)» یک معیار مهم است که در تجزیه و تحلیل روند بازار و رفتار سرمایه گذاران، به ویژه در میان سرمایه گذاران بلندمدت استفاده می شود. نمودار تجزیه و تحلیل نشان داد که SOPR از ابتدای ماه مارس افزایش بیشتری داشته است. این بدان معنی است که سرمایه گذاران در طول مسیر با رسیدن قیمت به بالاترین حد جدید، سودهایی را به دست آوردند.

قیمت بیت کوین

در واقع، طبق آخرین داده ها، دارندگان بلندمدت نیز همچنان فعال تر بودند. تجزیه و تحلیل داده های کریپتو کوانت نشان داد که باینری CDD بیت کوین، قرمز است. این بدان معناست که حرکات دارندگان بلندمدت در هفت روز گذشته بالاتر از میانگین بوده است. اگر این هولدرها به منظور فروش دارایی خود را جابجا کرده باشند، ممکن است تاثیر منفی بر قیمت بیت کوین داشته باشد.

همچنین، به نظر می‌رسد که احساسات فروش به طور کلی بر بازار تسلط داشته است زیرا واریز بیت کوین در صرافی‌ها در مقایسه با میانگین هفت روز گذشته بالا بود که ممکن است به زودی باعث اصلاح قیمت شود.

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به کدام سمت می رود؟

تجزیه و تحلیل داده های Hyblock Capital نشان داد که مقدار قابل توجهی از بیت کوین ها، زمانی که ارزش آن به مرز ۷۱۷۵۰ دلار برسد، می توانند نقد شوند. از آنجایی که انحلال در این قیمت افزایش خواهد یافت، این سطح ممکن است یک مقاومت برای BTC باشد که ممکن است باعث کاهش کوتاه مدت قیمت شود.

تحلیل بیت کوین

برای درک بهتر اینکه بیت کوین به کدام سمت می رود، نمودار روزانه قیمت را بررسی کردیم. طبق تجزیه و تحلیل ما، قیمت بیت کو‌ین به بالاتر از SMA 20 روزه حرکت کرده و به بالای خط میانی بولینگر باند رسیده است.

اندیکاتوز MACD نیز احتمال کراس اوور صعودی را در روزهای آینده به نمایش گذاشت. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که BTC در حال آماده شدن برای یک رالی گاوی بیشتر است. با این وجود، شتاب رشد BTC ممکن است کاهش یابد زیرا شاخص جریان پول (MFI) آن در چند روز گذشته به سمت پایین کاهش یافته است.

تحلیل BTC

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx