بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری بازگشت

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 362 نفر

براساس داده‌های کوین مارکت کپ ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ۵درصد افت قیمت به ۲۲.۳۶۰ دلار رسید. اتریوم نیز با یک ریزش ۴.۸ درصدی به ۱۵۶۸ دلار رسید و در هفت روز گذشته ۵درصد کاهش داشته است. با وجود رکود در بازار ، هر دو رمزارز هنوز نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ ٪ افزایش دارند.

در بین رمزارزهای برتر پولکادات بیشترین ریزش را داشت و با ۶.۰۰ ٪ کاهش به ۶.۰۸ دلار رسید و در هفت روز گذشته ۱۴.۶۳ ٪ از دست داد. به گزارش وبسایت ProofofgitHub، این توکن به مدت دو هفته در روند نزولی بوده است، هرچند که جامعه پولکادات همچنان فعال است و به توسعه روزمره شبکه در گیت هاب می پردازد.

سیلورگیت روز پنجشنبه در پرونده‌ای با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گفت که این شرکت در حال ارزیابی «توانایی خود برای ادامه فعالیت است» که باعث سقوط بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام آن شد. مجموعه‌ای از صرافی‌ها و پلتفرم‌های رمزنگاری روابط خود را با این بانک قطع کرده اند. به عنوان یکی از بانک‌های عضو فدرال رزرو، سیلورگیت خود را به عنوان دروازه‌ای بین امور مالی سنتی و ارزهای دیجیتال قرار داده است. این بانک از سقوط FTX به شدت آسیب دید و گزارش داد که یک میلیارد دلار ضرر برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ داشته است. این بانک ۴۰ درصد از کارکنان خود را در ماه ژانویه اخراج کرد.

به دنبال ریزش قیمت بیت کوین، ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۵ درصد کاهش یافت و به ۱.۰۲ تریلیون دلار رسید. و حجم کل معاملات در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۲.۳۰ درصد کاهش به ۴۲.۶۵ میلیارد دلار آمریکا رسید.

سهام ایالات متحده روز پنجشنبه با افزایش قیمت بسته شد. داوجونز ۱.۰۵% افزایش یافت، S&P 500 حدود ۰.۷۶% و شاخص نزدک به ۰.۷۳% رسید. رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، روز پنجشنبه اعلام کرد که از افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در ماه مارس حمایت می‌کند. این به افزایش ارزش سهام کمک کرد.

داده های وزارت کار ایالات متحده در روز پنجشنبه نشان داد که مطالبات اولیه بیکاری در هفته منتهی به ۲۵ فوریه کاهش یافته است، در حالی که هزینه های نیروی کار افزایش یافته است، که نشان می دهد تورم با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا کنون رام نشده است. فدرال رزرو نرخ بهره ایالات متحده را بین ۴.۵ تا ۴.۷۵ درصد در فوریه تعیین کرد که بالاترین نرخ بهره از اکتبر ۲۰۰۷ است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx