کیف پول وب۳ رابینهود در اپ استور قرار گرفت

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

پلتفرم تجاری رابینهود (Robinhood) کیف پول وب۳ خود را در اپ استور اپل راه اندازی کرده و این نرم افزار اکنون برای کاربران iOS در بیش از ۱۳۰ کشور در دسترس است.

رابینهود این خبر را در یک پست در تاریخ ۱ مارس به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که کاربران دیگر نیازی به نشستن در لیست انتظار برای دسترسی به کیف پول چند زنجیره‌ای/حضانتی  جدید ندارند. رابینهود افزود که این کیف پول «اواخر امسال» برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه خواهد شد. از زمان راه‌اندازی نسخه بتا کیف پول رابینهود در ماه سپتامبر، این پلتفرم معاملاتی اتریوم را یکپارچه کرد (علاوه بر اینکه قبلاً از پالیگان پشتیبانی می‌کرد) و بیش از ۵۰ توکن ERC20 را اضافه کرد که می‌توان آن‌ها را خرید، فروخت و در کیف پول خود نگهداری کرد.

از جمله توکن هایی که اکنون پشتیبانی می شوند عبارتند از: USDC (USDC)، UNI (UNI)، MATIC و SHIB. این توکن ها را می توان بدون پرداخت هزینه تراکنش معامله کرد و کاربران می توانند از این ارزهای دیجیتال برای تعامل با طیف وسیعی از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) استفاده کنند.

کیف پول رابینهود

یوهان کربرات، مدیر کل رابین‌هود گفت که پشتیبانی از توکن‌های اتریوم و ERC-20 در پاسخ به مشتریانی است که می‌خواهند به سکه‌ها و توکن‌های بیشتری در زنجیره‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx