بیت کوین چه زمانی به کف خود خواهد رسید؟

کف بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 71097 نفر

بیت کوین چه زمانی به کف خود می‌رسد؟

شرکت تحلیل بلاکچین گلسنود در گزارش جدید خود با مقایسه بازار نزولی فعلی با بازار نزولی سال های گذشته، تحلیل خود را در خصوص ثبت کف قیمتی بیت کوین و بازار ارائه داده است. به دلیل تسلیم شدن سرمایه گذاران خرد و ماینرها، بیت کوین در حال توزیع از دست های ضعیف به دست های قدرتمند است. این موضوع می تواند نشانه ای بر نزدیک شدن این ارز دیجیتال به کف قیمتی خود باشد.

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط شرکت گلسنود نشان می دهد که در حدود یک ماه گذشته این موضوع در جریان بوده است. همچنین چندین سیگنال دیگر حاکی از شکل گیری کف قیمتی بیت کوین است. تحلیلگران گلسنود در این خصوص گفتند:

«برای اینکه بازار نزولی به کف نهایی خود برسد، سهم کوین هایی که با زیان نگهداری می ‌شوند باید در درجه اول به کسانی منتقل شود که کمترین حساسیت را نسبت به قیمت و در عین حال بالاترین ایمان را دارند.»

آنها همچنین باور دارند که بازار ممکن است به ریسک نزولی بیشتری نیاز داشته باشد تا به طور کامل ایمان سرمایه گذاران را آزمایش کند و بازار را قادر به ایجاد یک کف مستحکم کند.

هولدرها

لازم به ذکر است که طبق تحقیق گلسنود، در بازار نزولی سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ هولدرهای بلند مدت ۳۴٪ از عرضه بیت کوین در قیمت های تحقق نیافته را به خود اختصاص داده بودند. در حالی که این رقم برای هولدرهای کوتاه مدت برابر با ۳ تا ۴ درصد بود. در حال حاضر، این رقم برای هولدرهای کوتاه مدت و بلند مدت به ترتیب برابر با ۱۶.۲ و ۲۸.۵ درصد است. همچنین بیت کوین ها در حال انتقال به دست هولدرهای کوتاه مدت هستند که اعتقاد کمتری نسبت به این دارایی دارند.

بیت کوین چه زمانی به کف خود خواهد رسید؟

دارایی های هولدرها

این موضوع نشان می دهد که هولدرهای بلند مدت در حال انباشت کوین های بیشتری هستند. بنابراین برای اینکه بازار به کف حقیقی خود برسد این هولدرها نباید کوین های خود را بفروشند.

ماینرها

فروش بیت کوین توسط ماینرها یک نشانه دیگر است که بازار در حال آزمایش محدوده کف قیمتی خود است. داده ها نشان می دهند که ماینرها از ماه مه ۷,۹۰۰ واحد BTC فروخته اند. با این حال، این رقم به تقریبا ۱,۳۵۰ بیت کوین در ماه کاهش یافته است.

کف قیمت بیت کوین

نرخ فروش توسط ماینرها

“زمان” مجددا به ‌عنوان یک عامل اصلی در تعیین اینکه کف بازار کجا می ‌تواند باشد، برجسته می ‌شود. در طول بازار نزولی سال های ۲۰۱۸-۲۰۱۹، تسلیم شدن ماینرها و ثبت یک کف حدود چهار ماه طول کشید. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ماینرها در سال ۲۰۲۲ فقط به مدت یک یا دو ماه در حال فروش کوین های خود بوده اند. آنها هنوز حدود ۶۶,۹۰۰ بیت کوین در اختیار دارند. بنابراین می توان در سه ماهه آینده انتظار فروش بیشتری داشت مگر اینکه قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

به طور کلی، گلسنود باور دارد که بازار در حال نزدیک شدن به کف خود است. با این حال هشدار داده که سرمایه گذاران باید خود را برای نزول های بیشتر آماده کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx