رئیس چیا نتورک می‌گوید ریپل در نبرد با SEC شکست خواهد خورد

چیا نتورک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

جین هافمن، رئیس چیا نتورک (Chia Network)، در یک تاپیک توییتری، ابراز اطمینان کرد که ریپل در نبرد حقوقی جاری در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکست خواهد خورد.

قبل‌تر گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، به این نکته اشاره کرد که همه ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند. به دنبال این موضوع یکی از کاربران توییتر به طعنه از هافمن نظرش را در مورد تفاوت چیا و بیت کوین سوال کرد. سپس هافمن احساس و نظر خود را به اشتراک گذاشت و گفت که توکن چیا، XCH، یک اوراق بهادار نیست و این شرکت قصد دارد برخلاف دیگران سهام Chia را ثبت کند. وی افزود که این راه واضحی برای قانونی بودن است. با این حال، مت همیلتون، مدیر سابق روابط توسعه دهندگان ریپل، اشاره کرد که ثبت سهام مانع از حرکت SEC به دنبال ریپل نشد.

هافمن به همیلتون پاسخ داد و بیان کرد که “ریپل با فروش XRP قبل از ثبت سهام ریپل اشتباه کرده است”. وی افزود که اگر توکن را نفروشید، نمی‌توان آن را یک اوراق بهادار در نظر گرفت. او همچنین تصریح کرد که شرکت چیا مالک XCH است اما هرگز توکنی را نفروخته است. تمام توکن‌های قابل معامله XCH “از فارم” به دست آمده اند.

توسعه‌دهنده برتر سابق ریپل به هافمن پیشنهاد داد که پرونده ریپل را زیر نظر داشته باشد؛ زیرا SEC در تلاش است استدلال کند که فروش در بازار ثانویه نیز می‌تواند موجب نقض اوراق بهادار باشد. اما هافمن اظهار داشت که حقایق متفاوت است و روش آنها به طور خاص طراحی شده است تا اشتباه ریپل را مرتکب نشوند. رئیس‌ چیا نتورک می‌گوید که هیچ بحثی با کمیسیون SEC در مورد وضعیت نظارتی توکن نداشته است، اما معتقد است که این توکن یک اوراق بهادار نیست.

اظهارات هافمن نشان می دهد که او به تبعیت قانونی چیا اطمینان دارد و به نتیجه نبرد حقوقی جاری ریپل با SEC خوش بین نیست. با این حال، موضع SEC در مورد مقررات اوراق بهادار در فضای کریپتو کاملاً مشخص نیست و باید دید که پرونده‌های جاری آنها چگونه بر چشم انداز نظارتی صنعت کریپتو تأثیر می گذارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx