افزایش  هش ریت و سختی شبکه و تاثیر آن بر درآمد ماینرها

هش ریت
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

افزایش  هش ریت و سختی شبکه و تاثیری که روی استخراج کنندگان بیت کوین می گذارد

نرخ هش بیت کوین به نقطه عطف جدیدی رسیده است، نقطه ای که رسیدن به آن از ۸ ژوئن دشوار بوده است. به گفته  کوین وارز، هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود در دوماه گذشته رسیده است. هش ریت که جزئیات قدرت محاسباتی مورد استفاده برای تأثیرگذاری تراکنش‌های بیت‌کوین را ارائه می‌کند، تا ۲۶ آگوست ۲۴۸.۶۱ اگزاهش در ثانیه (EH/s) بود. داده‌های قبلی نشان می‌دهد که نزدیک ترین مقدار هش ریت به این عدد، در ۱۹ آگوست بوده که برابر با ۲۳۶.۵ اگزاهش بر ثانیه (EH/S) بوده است.

این جهش می‌تواند شگفت‌انگیز باشد، به‌ویژه زمانی که قیمت بیت‌کوین به شدت کاهش یافت و حمایت ۲۲۰۰۰ دلار را از دست داد و به دنبال سقوط به زیر ۲۰۰۰۰ دلار بود. بنابراین، آیا این بدان معناست که ماینرهای بیت کوین اکنون قدرت بیشتری برای تولید بیت کوین بیشتری دارند؟ اتفاقاً نرخ هش ریت تنها عاملی نبود که افزایش یافت. سختی شبکه بیت کوین نیز همزمان افزایش یافته است. به گفته BTC.com، معمولاً سختی شبکه هر ۲۰۱۶ بلوک به روز می شود، درجه سختی به ۷۴۹،۹۵۲ رسید که ۰.۶۳ نسبت به مقدار قبلی افزایش داشته است.

هش ریت بیت کوین

توجه به این نکته مهم است که دشواری شبکه به مقدار میانگین ۲۰۲.۷۶ اگزاهش رسیده است. همچنین پیش بینی می شود که سختی شبکه ممکن است در روزهای آینده بیشتر هم شود. داده های BTC.com نشان می دهد که سختی بعدی با افزایش ۴.۴۶ درصدی تخمین زده می شود. علیرغم اینکه ماینرها دو هفته سختی شبکه کمتری داشتند، این افزایش ممکن است مسیر دشواری را برای آنها ایجاد کند تا پاداش بلاک خود را افزایش دهند.

درآمد ماینرها کاهش یافته است؟

اگرچه انتظار می‌رفت سطح دشواری، پاداش بلاک ماینرهای بیت‌کوین را کاهش دهد، اما اینطور نبود. طبق داده‌های گلسنود، درآمد پاداش‌های بلاک ماینرها در ۲۴ آگوست به کف خود رسید و از آن جا شروع به افزایش کرد.

هش ریت بیت کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx