تاثیر نشست جکسون هول بر ارزهای دیجیتال

جکسون هول ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 576 نفر

تاثیر نشست جکسون هول بر ارزهای دیجیتال

روز جمعه، بیت کوین و اتریوم با کاهش قیمت کار خود را شروع کردند، در حالی که نوسانات بازار جهانی ارزهای دیجیتال برای هفته قبل از سمپوزیوم مورد انتظار جکسون کم شده بود.

تا ظهر شنبه، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار (بیت کوین) با قیمت ۱۹,۹۸۹ دلار معامله می شد. در حالی که قیمت آن از روز دوشنبه بین ۲۱,۶۰۰ تا ۲۱,۳۰۰ دلار نوسان داشت. از سوی دیگر، علی‌رغم تلاش‌های ضعیف برای بازپس‌گیری سطح ۱۷۰۰ دلار در روز پنجشنبه، اتریوم یک شبه ۵ درصد کاهش یافت و به ۱۴۷۴ دلار رسید. ارزهای دیجیتالی مانند ریپل، کاردانو، شیبا، دوج کوین و پولکادات نوسان بسیار کمی را از خود نشان دادند.

از زمانی که اخبار مربوط به سمپوزیوم در اوایل این هفته منتشر شد، ظاهراً سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال عقب‌نشینی کرده‌اند. همچنین انتظار می‌رود این رویداد باعث نوسانات شدید در بازار شود. در این نشست که برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ برگزار شد، بانک‌های مرکزی در سراسر جهان به جکسون هول، وایومینگ می‌آیند تا راه‌حلی برای اقتصاد بیمار جهانی بیابند.

انتظار می رود که جرمی پاول، رئیس فدرال رزرو، در پس زمینه اقتصاد بیمار ایالات متحده که ناشی از تشخیص اشتباه سیاست در مبارزه با تورم است، در کانون توجه قرار گیرد. مشکلات پاول ناشی از اظهارات سال گذشته مبنی بر گذرا بودن تورم است. او بعداً پس از اینکه تورم از کنترل خارج شد، ادعای «گذرا» بودن تورم را فراموش کرد و فدرال رزرو را مجبور کرد که بر افزایش شدید نرخ بهره تمرکز کند تا تورم را کاهش دهد و بازارها را متلاطم کند.

سیاست های انقباضی فدرال رزرو

در این میان، علی‌رغم افزایش‌های قبلی نرخ بهره که ظاهراً قیمت‌ها را کاهش می‌دهد، تورم ۸.۵ درصدی بسیار بالاتر از هدف ۲ درصدی فدرال رزرو باقی ماند و برخی سرمایه‌گذاران بازارهای مالی از جمله ارزهای دیجیتال را متقاعد کرد که فدرال رزرو می‌تواند به سیاست های انقباضی تهاجمی خود ادامه دهد. با این حال، برای برخی، فدرال رزرو ممکن است به طور موقت مجبور به لغو سیاست تهاجمی ضد تورمی خود شود.

به نظر می رسد سرمایه گذاران معتقدند که تورم به زودی کاهش خواهد یافت. اریک نورلند، مدیر اجرایی گروه CME گفت: تفاوت در بازدهی بین اوراق بهادار استاندارد ایالات متحده و اوراق بهادار محافظت شده از تورم خزانه داری نشان می دهد که سرمایه گذاران منتظر زیر ۳ درصد در آینده هستند. به گفته وی، گزارش اشتغال مطلوب ماه گذشته و کاهش متعاقب آن در قیمت انرژی می تواند فدرال رزرو را متقاعد کند که یک گام به عقب بردارد و به سهام و بازار ارزهای دیجیتال اجازه بهبودی بدهد.

با این حال، به گفته فیل استریبل، استراتژیست ارشد بازارBlue Line Futures، سرمایه گذاران باید برای هر نتیجه ای در بیانیه پاول آماده باشند. «اگر پاول بر مبارزه با تورم تأکید می‌کند، می‌دانید که بیش از حد جنگ‌طلب خواهد بود. او در روز جمعه به کیتکو نیوز گفت: ابزار فدرال رزرو در حال حاضر با احتمال ۶۰ درصد افزایش ۷۵ واحدی در نشست ۲۱ سپتامبر قیمت گذاری می کند. با این حال،

با توجه به نشانه‌های اولیه رکود، اگر پاول «فقط با لحن خود» کمی تغییر کند، این همان چیزی است که می‌تواند باعث افزایش قیمت دارایی های پر ریسک شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx