تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین در حال حاضر بازه قیمتی 25,000 دلار را هدف گرفته است که در صورت تحقق این هدف و ورود به این بازه، می توان انتظار افزایش قیمت برخی از آلت کوین ها را داشت. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 13 […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر بازه قیمتی 25,000 دلار را هدف گرفته است که در صورت تحقق این هدف و ورود به این بازه، می توان انتظار افزایش قیمت برخی از آلت کوین ها را داشت. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 13 و 14 آگوست از مقاومت 24,668 دلار پیش روی خود عبور کرد. اما گاوها در حفظ قیمت در سطوح بالا موفق نبودند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها به هنگام افزایش قیمت حجم فروش را افزایش می دهد. هر چند که شکست چند باره یک مقاومت معمولا آن را تضعیف می کند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (23,414 دلار) صعودی شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار گرفته است. این موضوع بیانگر برتری گاوها در حال حاضر است. اگر گاوها قیمت را بالای 25,000 دلار حفظ کنند، بیت کوین ممکن است تا سطح 28,000 دلار صعود کند. خرس ها ممکن است روند صعودی را در این سطح به تاخیر بیندازند، اما اگر گاوها از این مانع نیز عبور کنند، روند صعودی تا 32,000 دلار می‌تواند ادامه داشته باشد.

اما برخلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نزول کند، این موضوع بیانگر فعال بودن خرس ها در سطوح بالا خواهد بود. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (21,976 دلار) را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx