تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین طبق پیش بینی ها انتظار می رود که نزول عمیق تری را تجربه کند. تنها در این صورت می توان انتظار بهبود بازار را داشت. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در 30 ژوئن به زیر حمایت 19,637 دلار نزول کرد. اما […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین طبق پیش بینی ها انتظار می رود که نزول عمیق تری را تجربه کند. تنها در این صورت می توان انتظار بهبود بازار را داشت. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در 30 ژوئن به زیر حمایت 19,637 دلار نزول کرد. اما دم بلند کندل استیک بیانگر خرید در سطوح قیمتی پایین است. روز گذشته گاوها تلاش کردند که قیمت را تا مقاومت 22,000 دلار افزایش بدهند،‌ اما همانطور که دم بلند کندل استیک نشان می دهد خرس ها در سطوح بالا فعال هستند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

در حال حاضر قیمت به زیر حمایت 19,637 دلار نزول کرده است. این موضوع احتمال سقوط تا 17,622 دلار را افزایش می دهد. این سطح بسیار اهمیت دارد، زیرا در صورتی که شکسته شود، احتمال سقوط تا 15,000 دلار وجود خواهد داشت. در حال حاضر میانگین های متحرک نزولی هستند. شاخص RSI نیز در محدوده منفی قرار دارد که هر دو بیانگر برتری خرس ها در بازار بیت کوین هستند.

اما در سوی مقابل، با افزایش و عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (21,907 دلار)،‌ دیدگاه نزولی فوق باطل خواهد شد. در چنین شرایطی می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (26,361 دلار) را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بهزاد صالحی
بهزاد صالحی
2 سال ها قبل

اینکه نشد تحلیل ، هرکی میدونه یا میره بالا یا میاد پایین . اگه بلدین یکیشو بگید .

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx