بیت کوین را نمیتوان متوقف کرد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 402 نفر

سناتور آمریکایی که به پتانسیل کریپتو برای به ارمغان آوردن اتفاقات خوب برای بخش مالی و اقتصاد ایالات متحده به طور کلی اعتقاد دارد، پشت بیت کوین به منظور حمایت از ان ایستاده است.

سناتور سینتیا لومیس ممکن است برجسته ترین قهرمان بخش کریپتو در کنگره باشد. حمایت قوی او از صنعت ارزهای دیجیتال او را از همتایانش متمایز می کند.

پس از اینکه برونل به این نکته اشاره کرد که بسیاری هنوز نمی‌دانند که رمزارز چگونه کار می‌کند و چگونه است، لومیس در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه در نشریه Hard Money با ناتالی برونل، روزنامه‌نگار تحقیقی، حرف‌ها را زیر پا نگذاشت و گفت بیت‌کوین را نمی‌توان متوقف کرد زیرا که یک “ابزار قدرتمند” در تغییر زندگی مردم است.

این سناتور گفت: “من دوست دارم که نمی توان جلوی آن را گرفت، به خصوص به این دلیل که من نگران بدهی ملی خود هستم، نگران تورم هستم. ما چیزهایی را می بینیم که تورم زا هستند. در واقع مایه آرامش است که بدانیم بیت کوین وجود دارد.” .

بیت کوین: پوششی جذاب در برابر تورم

لومیس در سال ۲۰۲۱ اظهار داشت که مفهوم بیت کوین به عنوان یک محافظ تورم، دارایی که می تواند ارزش خود را مستقل از پول ایالات متحده یا اقتصاد جهانی حفظ کند، فریبنده است.

سناتور جمهوری خواه وایومینگ رزومه چشمگیری در زمینه ارزهای دیجیتال و موضوعاتی مانند حقوق حریم خصوصی دارد و همچنین مقدار زیادی بیت کوین دارد.

این قانونگذار یکی از برجسته ترین حامیان بیت کوین بوده است که برای پذیرش این بخش لابی می کند. لومیس لایحه‌ای ارائه کرد که دولت ایالات متحده را ملزم می‌کرد که فناوری دفتر کل توزیع‌شده را به عنوان یک پیشرفت رو به رشد همتراز با هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی، در کنار سایر طرح‌ها، تلقی کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx