تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 518 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین اواسط هفته را با یک حرکت مثبت آغاز کرد زیرا توانست از پایین ترین سطح اخیر خود یعنی ۱۸۵۲۷ دلار به سمت بالا برگردد و با شروع روز شنبه صعود خود ادامه داد. بیت کوین روز جمعه را با سودهای چشمگیر به پایان رساند که منجر به افزایش ۱.۰۸ درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال شد، زیرا تقریباً تمام ارزهای دیجیتال برتر بازار با کندل سبز بسته شده بودند. در زمان انتشار این پست، این جفت در ۲۴ ساعت پس از ثبت رکورد روزانه ۲۱۸۱۵ دلار، ۱.۵۰ درصد افزایش داشت. اگرچه خوش بینی فعلی ممکن است زودرس باشد، اما بیت کوین توانست بالاتر از سطح کلیدی ۲۱۰۰۰ دلار خودش را تثبیت کند. در میان تهدیدات قبلی مبنی بر کاهش بیشتر، سرمایه‌گذاران کریپتو به آرامی قیمت را بالا کشیدند. خریداران بیت کوین همچنان می توانند شاهد یک کاهش قیمت تا ۱۸ هزار دلار باشند. افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث افزایش نقدینگی شده است. بسیاری از موقعیت های فروش اهرم دار بیت کوین در نتیجه افزایش قیمت مشاهده شده در حال لیکوئید شدن هستند. بر اساس گزارش کوینگلس، مجموع پوزیشن های لیکوئید شده بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

سطوح کلیدی

سطوح مقاومت: ۲۷۰۰۰ دلار، ۲۵۰۰۰ دلار، ۲۲۰۰۰ دلار

سطوح پشتیبانی: ۲۰۰۰۰ دلار، ۱۸۵۰۰ دلار، ۱۵۰۰۰ دلار

نمودار روزانه بیتکوین

نمودار روزانه بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین

قیمت بیت کوین به سرعت از پایین ترین سطح هفتگی خود نزدیک به ۳۰۰۰ دلار افزایش یافت و اکنون به نظر می رسد که به سمت سطح ۲۲۰۰۰ دلار در حال حرکت است و از میانگین متحرک روزانه ۵۰ روزه گذشته است (MA 50)  گذشته است. یک بار دیگر، خریدهای سنگینی در سطوح ۱۹۰۰۰ دلار ثبت شده است که باعث می شود به یک سطح بسیار مهم برای معامله گران کوتاه مدت در نظر گرفته شود.

هرگونه فشار بالقوه ممکن است با مقاومت قابل توجهی در سد افقی گذشته از مرز ۲۲۰۰۰ دلار روبرو شود، که اگر این سطح شکسته شود، می تواند به عنوان یک کاتالیزور جدید برای گاوها عمل کند. سفارش‌های متعاقب این پتانسیل را دارند که بیت کوین را به محدوده قابل توجهی، در حدود ۲۵۰۰۰ دلار برگردانند، زیرا شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه همچنان به شتاب مثبت خود ادامه می‌دهند و در عین حال سوگیری صعودی خود را حفظ کرده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx