گزارش وضعیت بازار، قیمت اتریوم، قیمت بیت کوین

گزارش وضعیت بازار، قیمت اتریوم، قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر
بیت کوین در معاملات صبح روز جمعه در آسیا به زیر خط حمایت ۲۰۰۰۰ دلار آمریکا سقوط کرد، در حالی که اتریوم پس از مدت ها انتظار برای “ادغام” در روز پنجشنبه شاهد فروش بود. کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال به زیر ۱ تریلیون دلار سقوط کرد زیرا همه ۱۰ توکن برتر در حال کاهش قیمت بودند. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷ درصد سقوط کرد و با ۱۹۷۰۷ دلار در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ معامله شد، در حالی که اتر (ETH) با ۱۰ درصد کاهش به ۱۴۷۱ دلار آمریکا رسید که پایین ترین میزان از ۲۹ آگوست و بزرگترین افت در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر است.
شبکه اتریوم در استقرار آخرین به‌روزرسانی معروف به «پاریس» تکمیل شد، که انتظار می‌رود مصرف برق شبکه را تا ۹۹.۹۵ درصد کاهش دهد و در عین حال سرعت تراکنش‌ها را بهبود بخشد. با این حال، برخی از سرمایه گذاران گفتند که Merge برای مدت طولانی در قیمت توکن اتر تاثیر داشته است، از این رو پس از تکمیل آن فروش ها بیشتر می شود. میلوش پاپست، مدیر شرکت تحقیقاتی سرمایه‌گذاری گروه ادیسون در بیانیه‌ای که با فورکست به اشتراک گذاشته شد، گفت:
عملکرد اولیه اتریوم پس از ادغام با تعداد بسیار محدود بلوک‌های از دست رفته و نرخ مشارکت بالا مطلوب به نظر می‌رسد.
برخی از ماینرهای اتر ادغام را رد کردند زیرا باعث کاهش درآمد آنها می شد و یک فورک برای ادامه اجرای شبکه قبلی ایجاد کردند. با این حال، ارز این فورک، ETHPoW، تقریبا ۷۱ درصد از ارزش خود را از دست داد و تا ۹.۹۸ دلار آمریکا در صبح روز پنجشنبه معامله شد. اتریوم کلاسیک (ETC) – زنجیره اصلی که ETH از آن جدا شد – نیز کاهش یافت و ۹.۵۴ درصد از دست داد و به ۳۵.۶۱ دلار آمریکا رسید.
سهام ایالات متحده روز پنجشنبه کاهش یافت. میانگین صنعتی داوجونز با کاهش ۰.۶ درصدی بسته شد، شاخص S&P 500 بیش از ۱ درصد سقوط کرد و شاخص ترکیبی نزدک با ۱.۴ درصد به پایان رسید.
وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که مطالبات بیکاری در هفته منتهی به ۱۰ سپتامبر به پایین‌ترین حد از ماه می کاهش یافته است، که نشان‌دهنده یک اقتصاد قوی است که ممکن است از افزایش نرخ بهره تهاجمی توسط فدرال رزرو در هفته آینده حمایت کند، زیرا بانک مرکزی مهار تورم را به خود اختصاص داده است.
برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx