دوج کوین، دومین ارز دیجیتال بزرگ PoW است

دوج کوین، دومین ارز دیجیتال بزرگ PoW است
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

پس از ادغام اتریوم، دوج کوین اکنون تنها پس از بیت کوین به عنوان بزرگترین رمزارز اثبات کار قرار دارد. ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) پس از ارتقای اثبات سهام شبکه اتریوم در ۱۵ سپتامبر، اکنون رسماً دومین رمزارز بزرگ اثبات کار (PoW) از نظر ارزش بازار است.

بیت کوین (BTC) البته مایل ها جلوتر دوج کوین با ارزش بازار ۷.۸۳ میلیارد دلاری باقی می ماند، اگرچه این میم کوین که به خوبی دنبال می شود هنوز هم به راحتی از رمزارز اثبات کار رتبه سوم یعنی اتریوم کلاسیک (با ارزش بازار ۴.۶۹ میلیارد دلار)، لایت کوین (با ارزش بازار ۴.۰۱ میلیارد دلار) و مونرو (با ارزش بازار ۲.۶۵ میلیارد دلار) جلوتر است.

دوج کوین

به نظر می‌رسد خیلی ها از این موضوع هیجان زده شده اند و صحبت های مختلفی دراین‌باره شنیده می شود. یکی از طرفداران دوج کوین نسبت به ظهور دوج برای تبدیل شدن به دومین ارز دیجیتال بزرگ اثبات کار ناباور است و می‌گوید: «چه کسی فکر می‌کرد این اتفاق بیفتد. تبریک». اما همه آن را خوب نداستند. یکی از کاربران توییتر در پاسخ به توییتی درباره این خبر پرسید که چگونه مردم می‌توانند صنعت کریپتو را با یک میم کوین تا این حد جدی بگیرند و بر لزوم حذف «کوین های بی‌فایده» از دید عموم تأکید کرد.

اما طبق حساب توییتر رسمی ETHPoW که در حال حاضر ۱۳.۶۴ دلار قیمت دارد، دوج کوین ممکن است به زودی خود را در رقابت با ETHPoW بیابد زیرا زنجیره هارد فورک اثبات کار اتریوم به استخراج ادامه خواهد داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx