وضعیت بیت کوین و بازار کریپتو در صبح امروز

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 300 نفر

بیت کوین و اتریوم در معاملات صبح پنجشنبه در آسیا و پس از ریزش‌های جزئی روز گذشته دوباره به رنگ سبز درآمده و رشدهایی را ثبت کردند. سولانا، پالیگان و کاردانو نیز در بین ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار به سودهای خوبی دست یافتند.

در زمان نگارش مقاله، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ۲ درصد افزایش به قیمت ۲۳۱۵۰ دلار آمریکا رسید. بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در هفت روز گذشته تا به امروز ۱۱.۲۲ درصد افزایش داشته است و پس از استراحتی در روز چهارشنبه، روند رو به رشد خود را از سر گرفته است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اتر با افزایش ۴.۴۳ درصدی به ۱۶۱۸ دلار آمریکا رسید و در هفت روز گذشته ۴.۴ درصد افزایش را ثبت کرد.

سولانا ۷.۷۸ درصد جهش کرد و به ۲۴.۵۶ دلار آمریکا رسید و رشد هفتگی ۱۷.۹ درصدی را ثبت کرد. سولانا اخیراً پیش‌سفارش‌های تلفن همراه مبتنی بر بلاکچین خود را آغاز کرده است که انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول امسال عرضه شود. پس از اینکه سایت بازی Fractal NFT در روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال گسترش به شبکه پالیگان است، متیک ۴.۷٪ رشد کرد و به ۱ دلار آمریکا رسید. کاردانو با ۳.۹۱ درصد افزایش به ۰.۳۷ دلار آمریکا رسید.

ارزش کل بازار کریپتو با ۲.۷۲ درصد رشد به ۱.۰۵ تریلیون دلار رسید، در حالی که حجم معاملات با ۱۲ درصد افزایش به ۶۱.۸۶ میلیارد دلار رسید.

بازارهای سهام ایالات متحده روز چهارشنبه یک روز متفاوت داشتند. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۰۳ درصد افزایش یافت در حالی که S&P 500 و نزدک هر دو تقریبا ۰.۲ درصد کاهش یافتند. شاخص های اقتصادی بیشتری در روز پنجشنبه در ایالات متحده منتشر شد، از جمله تولید ناخالص داخلی، سفارشات کالاهای بادوام و مطالبات بیکاری، که می تواند بر روی بازار سهام اثرگذار باشد.

اعضای فدرال رزرو ایالات متحده قبل از جلسه هفته آینده (۳۱ ژانویه تا ۱ فوریه) برای تصمیم گیری در مورد حرکت بعدی در مورد نرخ بهره، در دوره به اصطلاح خاموشی قرار دارند. تحلیلگران CME Group احتمال ۹۹.۸ درصد افزایش یا ۲۵ واحد پایه را پیش بینی می کنند. در ماه گذشته، فدرال رزرو نرخ های بهره را ۵۰ واحد افزایش داد و بین ۴.۲۵ تا ۴.۵ درصد، بالاترین میزان در ۱۵ سال گذشته، تلاش کرد تا سرعت تورم را کاهش دهد و تعدادی از شاخص ها حاکی از آن است که کاهش در حال وقوع است. با این حال، برخی از سرمایه گذاران همچنان نگران اقتصاد ایالات متحده، بزرگترین اقتصاد جهان، هستند که وارد رکود می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx