ثبت رشد ماهانه در بیت کوین و اتریوم

رشد اتریوم و بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 676 نفر

بیت کوین و اتریوم در آخر هفته ثابت ماندند و رشد ماهانه را ثبت کردند

بیت کوین در آخر هفته ثابت ماند و معاملات ژوئیه با ۲۳۷۳۷ دلار آمریکا در آسیا بسته شد و رشد ماهانه نزدیک به ۲۴ درصد را به ثبت رساند که بالاترین میزان از اکتبر سال گذشته است، بیت کوین و اتریوم هر دو دقیقاً قبل از ساعت کاری آسیا در صبح روز دوشنبه تقریباً ۱ درصد سقوط کردند و به ۲۳۳۰۱ دلار و ۱۶۷۸ دلار آمریکا معامله شدند

بیشتر توکن‌های اصلی دیگر تا حد زیادی از همین مسیر پیروی می‌کنند، اگرچه XRP برای مدت کوتاهی تقریباً ۱۰ درصد در روز یکشنبه افزایش یافت و درست قبل از ساعات کاری عقب نشینی کرد و در ۰.۳۸ دلار آمریکا تغییر کرد. Polkadot، که درست خارج از ۱۰ برتر CoinMarketCap قرار دارد، در اوایل صبح دوشنبه بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت تا به بالاترین قیمت خود در بیش از یک ماه گذشته برسد و سپس اندکی به ۸.۶۴ دلار کاهش یافت.

اتریوم کلاسیک (ETC)

شبکه ای که  اتریوم از آن هاردفورک شده است، تقریباً ۵۰ درصد سود را در اواخر هفته گذشته حفظ کرد، جایی که قیمت آن ۴۴.۹۷ دلار آمریکا بالاترین قیمت از اوایل ژانویه بود. اگرچه صبح روز دوشنبه نزدیک به ۶ درصد عقب نشینی کرد و به ۳۶.۶۳ دلار رسید، اما علاقه به شبکه پیش از انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام به عنوان بخشی از “ادغام” باقی می ماند.

این انتقال تجهیزاتی را که در حال حاضر برای استخراج شبکه اثبات کار اتریوم استفاده می‌شود تا حد زیادی بی‌فایده می‌کند و بنابراین استخراج‌کنندگان ممکن است به دنبال استفاده از ETC به‌عنوان استفاده جایگزین برای این تجهیزات باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx