چرا پالیگان (MATIC) در سه ماهه دوم افزایش یافت

چرا پالیگان (MATIC) در سه ماهه دوم افزایش یافت
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

متیک در ماه گذشته عملکرد درخشانی داشته است و آخرین گزارش فصلی پالیگان برخی از دلایل آن را نشان می دهد. اسمش را «قاتل اتریوم» نگذارید. پالیگان بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و آن را تقویت می کند.احتمالا توسعه دهندگان و پایگاه کاربران آن باید فراموش کرده باشند که در زمستان کریپتو هستیم. در حالی که قیمت‌ها سقوط کردند، اکوسیستم پالیگان رشد جهشی داشت تا سه ماهه دوم را به پایان برساند.

این پلتفرم کریپتو توسعه دهندگان را قادر می سازد تا زیرساخت های پل بین بلاکچین ها را ایجاد کنند. در نتیجه، پالیگان قابلیت همکاری بهبود یافته بین زنجیره‌های سازگار با اتریوم را تسهیل می‌کند. داده های تازه منتشر شده پالیگان از ۳ماهه دوم نشان می دهد که اکوسیستم به طور چشمگیری رشد کرده است. علاوه بر این، کاربران برای استفاده از آن و انجام تجارت در برنامه های غیرمتمرکز آن، هزینه های شبکه کمتری پرداخت کردند.

 توسعه شبکه و استفاده از پالیگان در ۳ماهه دوم

استفاده از شبکه در سرعت لایه دوم و زنجیره حریم خصوصی در سه ماهه دوم افزایش یافت. ایجاد آدرس منحصربه‌فرد، تراکنش‌های جدید و درآمد شبکه همگی در سه ماهه زمستانی بازار افزایش یافتند. این رقم به ترتیب به ۵.۳ میلیون، ۲۸۴ میلیون و ۵.۵ میلیون دلار رسید. فعالیت توسعه دهندگان در پالیگان نیز با شهرت طولانی مدت به خاطر SDK محبوب خود افزایش یافت. حدود ۹۰۰۰۰ توسعه دهنده اولین قرارداد خود را با زنجیره خود در سه ماهه دوم منتشر کردند. این شبکه روز سه شنبه فاش کرد که:

بیش از ۹۰ هزار توسعه دهنده اولین قرارداد خود را منتشر کردند. این بیش از ۳ برابر سرعت رشد در ۳ماهه اول است. به طور متوسط، روزانه ۱۰۰۰ خالق جدید و ۲.۷۰۰ قرارداد جدید در زنجیره پخش می‌شوند.

میانگین هزینه های گاز در سه ماهه گذشته به نصف و به ۰.۰۱۸ دلار در هر تراکنش در ماه جولای کاهش یافت. این کاهش قابل توجه ۴۹ درصدی در هزینه هر تراکنش برای استفاده از MATIC است. هزینه‌های ارزان‌تر برای کاربران، همراه با اصول اولیه اقتصادی عرضه و تقاضا، ممکن است با رشد کریپتو دیفای در سه ماه گذشته ارتباط داشته باشد. راه‌حل مقیاس‌پذیری بلاکچین لایه ۲ برای اتریوم از اواخر ژوئن از یک رالی قوی برخوردار بوده است.

مشارکت های جدید و افزایش قیمت برای MATIC در ماه جولای

قیمت نقدی توکن های MATIC برای پالیگان از ۰.۴۰ دلار به ازای هر سکه در ۱۸ ژوئن به ۰.۹۰ دلار در ۲۲ ژوئیه رسید. از آن زمان، سکه در صرافی های رمزنگاری در محدوده ای بین ۰.۷۷ تا ۰.۹۰ دلار حرکت می کند. با ارزش کل بازار یکشنبه ۷.۵ میلیارد دلار، MATIC دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این معیار است. در دوره یک ماهه تا به امروز، توکن بومی پالیگان در مقایسه با همتایان خود رشد چشمگیری داشته است. با افزایش ۶۴ درصدی نسبت به ۳۰ روز قبل، MATIC از اتر (+۳۷ درصد)، بایننس کوین (+۱۴ درصد)، سولانا (+۴.۵ درصد) و پولکادوت (-۲ درصد) پیشی گرفت.

علاوه بر کاهش هزینه های گاز به نصف نسبت به سه ماهه قبل، پالیگان در حال ایجاد تعدادی از مشارکت های استراتژیک است. در اوایل ژوئن، شبکه اعلام کرد که کوین دلار آمریکا (USDC) اکنون از پالیگان پشتیبانی می کند.

همچنین، Reddit در اوایل این ماه اعلام کرد که بازار آواتار NFT را راه اندازی می کند. پالیگان این بازار جدید NFT را تامین خواهد کرد. در همین حال، Nothing Technology Limited مستقر در لندن در حال کار با این پلتفرم پویا برای گسترش Web3 برای موبایل است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx