ماینرهای بیت کوین «محرک بعدی» سقوط قیمت بیت کوین

ماینر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

با خروج بیت کوین از استخر های استخراج احتمال افت بیشتر وجود دارد

با تشدید برداشت ها،  که استخراج کنندگان بیت کوین می توانند “محرک” بعدی قیمت بیت کوین را تشکیل دهند.

در یک پست برای پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای کریپتو کوانت در ۱۰ نوامبر، مشارکت کننده MAC.D پیشنهاد کرد که ماینرها به زودی با “ورشکستگی” روبرو خواهند شد.

پس از اینکه بیت کوین در عرض چند روز ۲۰ درصد کاهش یافت، ماینرها با هزینه ای بالاتر از یارانه بلوکی و کارمزد تراکنش هایی که به دست می آوردند، شروع به کار کردند.

نتیجه این است که سکوهای ماینینگ بیکار می شوند و استخراج کنندگان، بیت کوین را برای پوشش هزینه ها می فروشند.

امنیت  بیت کوین در بالاترین حد خود قرار دارد، اما حجم استخراج آن به تدریج در حال کاهش است. MAC.D توضیح داد که این ماینرها را خفه می کند.

او به خروجی ها از کیف پول های ماینرها اشاره کرد که در ۹ نوامبر از ۵۴۰۰ بیت کوین عبور کردند، چیزی که «می توان آن را به عنوان افزایش فشار فروش تعبیر کرد».

در آینده، اگر شرکت‌های  استخراج بزرگ به فروش انبوه بیت کوین ذخیره‌شده به عنوان راهی برای پرداخت تعهدات پایان دهند، وضعیت ممکن است بدتر شود.

در حال حاضر اخبار زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه شرکت های استخراج فهرست شده در نزدک نمی توانند بدهی های خود را پرداخت کنند. اگر آنها ورشکست شوند، شرایطی پیش می‌آید که چاره‌ای جز فروش بیت کوین ندارند.»

بنابراین، باید جدول برداشت ماینر را به دقت زیر نظر داشت و اگر میزان برداشت ماینر افزایش یابد، احتمالاً  بیت کوین بیشتر کاهش می یابد.
با این وجود، اندکی پس از چنین کاپیتولاسیون بزرگی، می‌توان یک پوشش نقره‌ای ایجاد کرد. از لحاظ تاریخی، بین پاک کردن ماینرها و پایین آمدن قیمت بیت کوین همبستگی وجود داشته است.

در پایان این پست آمده است: «اما ورشکستگی ماینرهای گذشته کف بیت کوین را تشکیل داده است. بنابراین وقتی ورشکست می شوند، باید از آن به عنوان فرصتی برای خرید بیت کوین استفاده کنند.

قیمت بیت کوین

نمودار خروجی ماینرهای بیت کوین. منبع: CryptoQuant

هزینه‌های استخراج از درآمد آن بیشتر است

در ادامه این موضوع، روزنامه‌نگار کالین وو، در عین حال خاطرنشان کرد که حتی محبوب‌ترین ماشین‌های استخراج بیت‌کوین هم اکنون بی‌سود هستند.

او در توییتر خود با لینک دادن به استخر استخراج اصلی f2pool نوشت: «از آنجایی که بیت کوین در هفت روز گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است، F2POOL نشان می‌دهد که دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین مانند Whatsminer M30S و Antminer S17Pro به زیر قیمت خاموشی سقوط کرده‌اند.

ماشین‌های برتر استخراج بیت‌کوین مانند Ant S19 XP نیز ۵۶ درصد از قبض‌های برق را تشکیل می‌دهند.
چارلز ادواردز، مدیرعامل مدیر دارایی کاپریول، همچنین هزینه غیرقابل دفاع تولید در مقابل درآمد معدنچیان را با قیمت‌های فعلی اعلام کرد.

او در مورد نموداری توضیح داد: «بسیاری از ماینرهای بیت کوین اکنون دکل های خود را خاموش می کنند.

خرید بیت کوین

نمودار مشروح هزینه تولید استخراج بیت کوین. منبع: چارلز ادواردز/ توییتر

«هزینه برق بیت کوین تنها در ۵ سال اخیر برای دومین بار بر دارمد غلبه کرده است. قبض برق برای یک ماینر معمولی اکنون بیشتر از درآمد آنها است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx