تتر از میخ یک دلاری خود خارج شد

تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 486 نفر

تتر به علت ریزش شدید بازار از میخ یک دلاری اش خارج شد

تتر ، استیبل کوین صادر شده توسط  شرکت Tether ، در میان آشفتگی های بازار  ، ۱ ٪ پایین تر از دلار آمریکا قرار گرفت .

براساس داده های تریدینگ ویو ، بزرگترین استیبل کوین در بازار امروز به ۰.۹۹۱۱ دلار کاهش یافته است. در ساعت گذشته کاهش ۰.۶۸ ٪ مشاهده شده است.

قیمت های رمزنگاری به طور گسترده تر این هفته تحت فشار قرار گرفته است. دلالان در حال نظارت بر داستان به سرعت در حال توسعه صرافی  FTX و سقوط آن هستند.

کیف پولی که با تحقیقات آلامدا در ارتباط بوده است ، صبح امروز ۲۵۰،۰۰۰ تتر را در آوه وام گرفته است ، که یک ساعت پیش به منحنی منتقل شد. آدرس زیر اترسان با آلامامه همراه است و معامله اخیر را نشان می دهد. معامله گران حدس می زنند که این شرکت ممکن است دارایی را کوتاه کند ، اگرچه مشخص نیست که موقعیت تجاری کلی آن چیست و فقط به داده های زنجیره ای نگاه می کند. این امکان وجود دارد که کیف پول متعلق به موجود دیگری باشد که به طور مرتب با آلامامه تعامل داشته باشد.

در عین حال ، استخر Stablecoin Curve نامتوازن می شود. اکثریت بزرگ  حدود ۸۲ ٪  استخر در تتر است و در نتیجه نقدینگی کمتری برای سایر استیبل کوین ها ایجاد می شود. این امر ناشی از تعویض معامله گران USDT برای سایر استیبل کوین ها خواهد بود.

مدیر بخش فنی تتر Paolo Ardoino امروز صبح گفت که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ میلیون دلار  پردازش شده است. وی گفت: “هیچ مشکلی نیست. ما ادامه می دهیم.”هفته گذشته مبادله سم بنکمن تحت نظارت مورد بررسی قرار گرفت که ترازنامه مربوط به تحقیقات  فروشگاه تجاری که وی نیز در اختیار دارد ، فاش شد. ترازنامه بدهی ها و دارایی های قابل توجهی از نشانه مبادله FTT ، FTX را نشان داد.

فروش فشار از بایننس  در طول آخر هفته فشار بیشتری را بر FTX و بازوی تجاری آن وارد کرد. تا روز سه شنبه ،  بایننس موافقت کرده بود که مبادله تلاش را بدست آورد  اما این معامله تا چهارشنبه پس از بررسی امور مالی FTX خاموش شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx