پذیرش ارزهای دیجیتال توسط دو غول فناوری اوکراین

ارزهای دیجیتال اوکراین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 471 نفر

پشتیبانی غول های فناوری اوکراین از پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال

پذیرش ارزهای دیجیتال در اوکراین در بیش ۱۰۰ فروشگاه متعلق به دو تا از بزرگترین خرده فروشان فناوری اوکراین گسترش می یابد. بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اکنون به عنوان ابزار پرداخت در دو تا از بزرگترین خرده فروشان فناوری اوکراین پذیرفته می شوند. مشتریان این شرکت ها اکنون می توانند محصولات هر خرده فروش را با استفاده از بیت کوین از فروشگاه های آنلاین هر شرکت یا از بیش از ۱۰۰ فروشگاه خرده فروشی خریداری کنند.

طبق گزارشی از رسانه اوکراینی Obozrevatel، پرداخت‌های بیت‌کوین در هر دو شرکت از طریق وایت پی که یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات پرداخت رمزارزها است انجام می شود. هنگام پرداخت آنلاین، مشتریان می توانند از طریق یک فرم خرید، با ارز دیجیتال پرداخت کنند. به صورت حضوری، پلتفرم پرداخت ارزهای دیجیتال وایت پی یک کد QR متصل به رسید تراکنش چاپ می کند. رسید شامل جزئیات مربوط به نوع تراکنش، شبکه، کمیسیون های پرداختی، نرخ ارز و مدت زمان تراکنش است.

وایت پی تحت اکوسیستم وایت بیت بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در اروپا  قرار دارد. از طریق وایت بیت، هر دو شرکت قادر خواهند بود ۱۳۰ ارز دیجیتال مختلف را بپذیرند، که در آینده بیشتر نیز خواهد شد. گلب اودویچنکو، مدیر عامل وایت پی گفت که این همکاری اوکراین را برای بازار دارایی دیجیتال آماده می کند.

او توضیح داد: اوکراین اولین سالی نیست که از نظر تعداد صاحبان ارزهای دیجیتال در جهان و حجم تراکنش‌ها پیشتاز است. ما گزینه‌های بیشتری را برای استفاده از رمزارزهای خود در اختیار خریداران قرار می‌دهیم.

پذیرش رمزارزها در اوکراین

با این حال، پذیرش رمزارزها در اوکراین از زمانی که این کشور توسط روسیه مورد تهاجم قرار گرفت، رشد کرده است. معاون نخست‌وزیر این کشور برای حمایت از آرمان خود از سراسر جهان درخواست کمک‌های ارزهای دیجیتال کرد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار کمک های مالی را جمع اوری کرد. به گفته معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، این کمک‌ها برای حمایت از تلاش‌های جنگی اوکراین ضروری است.

در ماه مارس، رئیس جمهور زلنسکی لایحه قانونی ارزهای دیجیتال را امضا کرد. او همچنین نهادهای نظارتی خاصی را برای نظارت بر این بخش تعیین کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx