صرافی FTX در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد

صرافی رمزارز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

بر اساس گزارش جدید CNBC، صرافی رمزارز FTX در سال ۲۰۲۱ پس از کسب تنها ۹۰ میلیون دلار در سال قبل، بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد. بر اساس این گزارش که به اسناد داخلی استناد می کند، این رشد ناشی از تجارت جهانی این صرافی بوده است. این گزارش همچنین بیان می کند که FTX درآمد عملیاتی خود را از ۱۴ میلیون دلار در پایان سال ۲۰۲۱ به ۲۷۲ میلیون دلار در یک سال گذشته افزایش داد. به علاوه درآمد خالص آن از ۱۷ میلیون دلار به ۳۸۸ میلیون دلار در همان دوره زمانی افزایش یافت. بر اساس گزارش سرمایه‌گذاران، که شامل سقوط بازار در اوایل سال جاری نیست، این صرافی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، ۲۷۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کرد و در مسیر تولید ۱.۱ میلیارد دلار در سال جاری قرار دارد.

صرافی رمزارز پیشرو

FTX که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، به سرعت به یک صرافی پیشرو تحت رهبری مدیر عامل شرکت “سم بنکمن فراید” تبدیل شد. اخیراً، بنکمن فراید به دنبال خرید های متعدد بوده است. وی همچنین برای وام دادن به شرکت‌های ارز دیجیتال که با بحران نقدینگی مواجه هستند، پیش قدم شده است. در ماه ژوئیه، FTX US با وام دهنده کریپتو “بلاک فای” قراردادی منعقد کرد که به FTX امکان خرید این شرکت را می داد. در عین حال این صرافی پیشرو در حال مذاکره برای خرید صرافی ارز دیجیتال “بیت هامب” کره جنوبی بود. این امر به دنبال خرید شرکت تجارت ارز دیجیتال Bitvo و شرکت تسویه حساب Embed در ژوئن انجام شد.

این صرافی از اظهار نظر در مورد اطلاعات مالی فاش شده به CNBC خودداری کرد. اما به نظر می رسد بنکمن-فراید در توییتر تأیید کرده که اعداد در این گزارش “صحیح” هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx