پامپ شیبا باعث لیکویید شدن بیش از 200 میلیون دلار گشت

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

در طول هفته، بازار کریپتو تسلیم فشار فروش بود. این فروش‌ها مسیر بازار را تغییر دادند، زیرا بسیاری از رمز ارز های برتر سقوط کردند. با این حال، میم کوین شیبا اینو ممکن است آیین پیروی از حرکت بیت کوین را «نادیده گرفته باشد». در زمان انتشار، شیبا در قیمت توکن خود 4.12 درصد افزایش […]

شیبا

در طول هفته، بازار کریپتو تسلیم فشار فروش بود. این فروش‌ها مسیر بازار را تغییر دادند، زیرا بسیاری از رمز ارز های برتر سقوط کردند. با این حال، میم کوین شیبا اینو ممکن است آیین پیروی از حرکت بیت کوین را «نادیده گرفته باشد».

در زمان انتشار، شیبا در قیمت توکن خود 4.12 درصد افزایش داشت. در مقابل بیت کوین و اتریوم، شیبا نیز در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. این کریپتوکارنسی در برابر اتریوم 6.94 درصد افزایش داشت در حالی که در برابر پادشاه کوین ها ،بیت کوین  4.09 درصد افزایش یافت.

قدرت ناکافی

این حرکت شیبا ممکن است برای بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال غافلگیر کننده باشد. این به این دلیل است که از زمان شروع افت قیمت، نقدینگی های گسترده ای در سراسر بازار کریپتو صورت گرفته است. تا 19 آگوست، CoinGlass گزارش داد که بیش از 500 میلیون دلار “لیکوییدشدن ” صورت گرفته است که معامله‌گران بیت و اتر بیشترین آسیب را دیده‌اند

منبع: CoinGlass

منبع: CoinGlass

لیکویید شدن ها در حال حاضر کاهش یافته است، اما بطور کامل از بین نرفته اند. داده‌های CoinGlass نشان داد که 24 ساعته در زمان نگارش این مقاله حدود 4170.50 میلیون از بین رفته است. با این حال ممکن است به نظر برسد که بخش مهمی از حمله را تشکیل نداد. اما نشان میدهد معامله گران در پوزیشن های شورت تا لانگ غلبه دارند.

در زمان انتشار، شیبا  در مجموع 260200 دلار حجم لیکویید شده در دوازده ساعت گذشته ثبت کرد. با این حال، از 19 اگوست تا این دوره گزارش، 1.06 میلیون دلار بود.

 منبع: CoinGlass

منبع: CoinGlass

 

این موقعیت کوتاه مدت همچنین به شیبا کمک کرد تا جایگاه دوازدهم در ارزش بازار را طبق کوین مارکت کپ بازپس گیرد. علاوه بر این، رالی ممکن است با این پیش‌بینی که شیبا می‌تواند در بیشتر هفته آینده صعودی بماند، همسو باشد. اما چه چیز دیگری علاوه بر مانور دادن بر آمار لیکویید، بر افزایش قیمت شیبا تأثیر گذاشته است؟

پامپ شیبا؟

بر اساس داده های سنتیمنت، حجم معاملات شیبا پس از کاهش شدید بین 15 تا 18 اوت افزایش یافته است. تا زمان نوشتن این مقاله، حجم آن به 944.84 میلیون دلار رسید. به همین ترتیب، سپرده‌های فعال در صرافی‌ها افزایش یافته و روند مشابهی را دنبال کرده است.

منبع: Santiment
منبع: Santiment

 

با این حال، جریان پول Chaikin (CMF) به رنگ سبز ممکن است با پیش بینی افزایش بیشتر با حرکت فعلی شیبا مخالف باشد. با ارزش 0.15-، به نظر می رسد که سرمایه گذاران شیبا از استقرار نقدینگی بیشتر در اکوسیستم خود جلوگیری کرده اند.

حجم در یک موقعیت نزولی قرار داشت، اگرچه نشانه هایی وجود داشت که می تواند بالاتر رود، اما رسیدن به نقطه صفر چالش برانگیز به نظر می رسید. در مورد حجم On-Balance (OBV) به رنگ آبی، در جهت بالا بود. ارزش 461.30 تریلیون دلار با پتانسیل رسیدن به 483.34 تریلیون دلار در 14 اوت بود.

نمودار شیبا
نمودار شیبا
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx