قیمت بیت کوین وضعیت مشابه قبل از رالی ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 656 نفر

افزایش اخیر قیمت بیت کوین از ۱۶۵۰۰ دلار به ۲۵۰۰۰ دلار را می توان به فشار کوتاه در بازار آتی و بهبودهای اخیر اقتصاد کلان نسبت داد. با این حال، در حالی که قیمت ها افزایش یافت، داده ها نشان می دهد که بسیاری از خریداران علاقه مند (از جمله نهنگ ها) در حاشیه مانده اند.

صعود اخیر به ۲۵۰۰۰ دلار شباهت های زیادی با رالی بازار نزولی در سال ۲۰۱۹ داشت که شاهد افزایش ۳۳۰ درصدی قیمت بیت کوین بود که نسبت به پایین ترین سطح ماه نوامبر ۲۰۱۹ در ۳۲۵۰ دلار به حدود ۱۴۰۰۰ دلار رسید. اخیراً جفت ارز بیت کوین/دلار آمریکا نسبت به پایین‌ترین حد خود در نوامبر ۲۰۲۲، ۶۰ درصد افزایش یافته است.

شاخص‌های زنجیره‌ای و بازار نسبت به رالی ۲۰۱۹ سیگنال‌های متفاوتی درباره ادامه یا عدم ادامه رالی بیت‌کوین ارسال می‌کنند. با این وجود، دلایل قوی وجود دارد که باور کنیم بازار به یک نقطه عطف حیاتی رسیده است که می تواند به یک بازار صعودی تمام عیار تبدیل شود یا دوباره به یک روند نزولی بلندمدت سقوط کند.

بیت کوین با سطوح معاملات تاریخی مقابله می کند

قیمت بیت کوین از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) در ۱۹۶۰۰ دلار فراتر رفت که می تواند معامله گرانی که به دنبال باز کردن پوزیشن خرید هستند را تشویق کند. از لحاظ تاریخی، این معیار به عنوان یک خط محوری خرسی/ گاوی عمل کرده است. به‌طوری که شکست‌های به بالای آن صعودی و بالعکس شکست‌های به زیر آن نشانه‌ای نزولی است.

BTC/USD معمولاً میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را در یک شکست مجدد آزمایش می کند، که احتمال اصلاح را تا ۱۹۵۰۰ دلار افزایش می دهد. با این حال، این مورد در سال ۲۰۱۹ نبود، زمانی که قیمت بدون پول بک به MA 200 به افزایش خود ادامه داد.

تحلیل بیت کوین

در همین حال، به احتمال زیاد معامله‌گران به میانگین متحرک هفتگی با دوره زمانی ۲۰۰ و با قیمت ۲۵،۱۰۰ دلار توجه می کنند. قیمت بیت کوین تا نوامبر ۲۰۲۲ هرگز زیر ۲۰۰ هفته MA پایین نیامده بود و بازپس گیری این سطح می تواند خریداران تکنیکال را ترغیب به پیوستن به باند کند. با این حال، تا زمانی که یک شکست اتفاق بیفتد، ممکن است معامله گران همچنان در حاشیه بمانند. نرخ دارایی (فاندینگ ریت) برای قراردادهای مبادله دائمی در حال حاضر خنثی است و نشان می دهد که معامله گران منتظر تأیید هستند.

تریدر معروف کریپتو با نام مستعار Immortal در توییتر، دریافت که بازار فقط در “نقطه نیمه راه” با توجه به مدت زمان تجمع فعلی در مقایسه با سال ۲۰۱۹ است. رالی سال ۲۰۱۹ BTC، از پایین به بالا، ۱۹۳ روز به طول انجامید، در حالی که تنها ۹۲ روز از این زمان در دوره حال حاضر گذشته گذشته است.بیت کوین

Immortal ادامه می دهد که اگر فراکتال جدول زمانی ۲۰۱۹ در سال ۲۰۲۳ صادق باشد، BTC/USD می تواند تا ماه مارس تا ۴۶۰۰۰ دلار افزایش یابد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx