تحلیل قیمت بیت کوین و بررسی وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 466 نفر

قیمت بیت کوین و بازار ارز دیجیتال، توجه همه را به خود جلب کرده‌اند. حرکات اخیر قیمت ها و همچنین شاخص های تکنیکال و آنچین (on-chain)، نشان‌دهنده روند احتمالی آینده بازار و سطوح مهم قیمتی هستند. با تحلیل جنبه‌های مختلف احساسات بازار و رالی های بالقوه آلتکوین ها، روشن است که چشم‌انداز ارزهای دیجیتال، در حال تغییر و تحول است و علاقه سرمایه گذاران خرد و نهادی به آن، در حال افزایش است. در ادامه، به تحلیل قیمت بیت کوین و همچنین تحلیل وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

سطوح حیاتی قیمت در تحلیل بیت کوین

افزایش اخیر ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به حدود ۱.۵۵ تریلیون دلار، نشان واضحی از افزایش خوش‌بینی در بازار است. دامیننس بیت کوین همچنان در حال افزایش است و قیمت آن نیز به رکورد جدید سالانه ۴۲۳۷۱.۷۵ دلار رسیده است. با این حال، یک مقاومت در سطح ۴۲۴۸۰ دلار وجود دارد و عبور از مرز ۴۵۰۰۰ دلار اهمیت بسیاری دارد.

تحلیل بیت کوین

تحلیل و بررسی اهمیت بیت کوین ۴۵ هزار دلاری برای بازار ارز دیجیتال

سطح مقاومت ۴۵ هزار دلار، حائز اهمیت بسیار است. این سطح، هزینه پایه بسیاری از سرمایه گذاران میان مدت است که خرید بیت کوین خود را ۲ تا ۳ سال پیش انجام داده‌اند. حدود ۱۶ درصد از کل عرضه فعال بیت کوین در اختیار این گروه است. این نشان‌دهنده نفوذ قابل توجه آن‌ها بر بازار نیز محسوب می‌شود.

علاوه بر این، ۱/۳ از کل ارزش سرمایه گذاری شده در بیت کوین، توسط این گروه نگهداری می‌شود. این نشان می‌دهد که رفتار آن‌ها در خرید یا فروش بیت کوین، می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین داشته باشد، به‌ویژه زمانی که قیمت به سطح ۴۵۰۰۰ دلاری نزدیک می‌شود.

افزایش احتمالی قیمت آلتکوین ها : نهنگ ها وارد می‌شوند

افزایش قیمت بیت کوین، توجه‌ها را به رالی بالقوه در بخش آلت کوین ها جلب کرده است. شاخص‌های کلیدی نشان‌دهنده معکوس شدن روند قیمت بیت کوین و تغییر تمرکز به سمت سرمایه گذاری روی آلتکوین ها هستند. نهنگ های ارز دیجیتال با دارایی‌های قابل‌توجه خود، در معاملات پیچیده دیفای (DeFi) مشارکت فعال داشته‌اند. آن‌ها علاقه خاصی به آلتکوین هایی مانند چین لینک (LINK) و لیدو دائو (LDO) نشان داده‌اند.

با این حال، آلتکوین های با حجم بازار کوچکتر نیز نشانه‌های معکوس شدن روند را از خود نشان می‌دهند و آماده ریزش‌های بالقوه هستند. از جمله این آلتکوین ها می‌توان به ایپ کوین (APE)، سلو (CELO)، بیبی دوج کوین (BABYDOGE)، فلوکی اینو (FLOKI) و چیلیز (CHZ) اشاره نمود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx