تحلیل ویژه قیمت بیت کوین با توجه به ریزش اخیر بازار

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 391 نفر

تحلیل ویژه قیمت بیت کوین: با رسیدن بیت کوین به ۲۱۴۰۴ دلار، باید منتظر ریزش بیشتر باشیم؟

تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که همه امیدها برای افزایش مجدد قیمت بیت کوین اکنون به پایان رسیده است. سقوط شدید قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که فروشندگان دست بالا را دارند. کندل بزرگ قرمز در نمودارهای ساعتی نشان دهنده سوگیری نزولی در بازار کریپتو است زیرا اکثر ارزهای دیجیتال قبل از پایان هفته کاهش یافته اند. این حرکت شدید به تثبیت کاذب قیمت نسبت داده می شود که در آن  طبق تحلیل کارشناسان خریداران از قیمت بیت کوین حمایت نکردند.

رالی صعودی احتمالی در حال حاضر شکست خورده است و این ارزدیجیتال با مقاومت ۲۳۰۰۰ دلاری مواجه شد. گسترش باندهای بولینگر نشان می دهد که ریزش بیشتری در بازار در راه است. بازارهای سهام وارد فاز اشباع خرید شده اند و شاخص های کلان جهانی خنثی هستند. تنش های ژئوپلیتیکی نیز باعث نوسانات بیشتر در بازارهای نوظهور شده است.

 ریزش بزرگ

چند ساعت گذشته نشان می دهد که خریداران قادر به دفاع از حمایت ۲۲۰۰۰ دلاری هم نیستند زیرا این قیمت بیت کیون به سطح ۲۱۴۰۴ دلار رسیده است. تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که این ارز به سمت ۲۱۸۰۰ دلار حرکت می کند. خریداران بسیار محتاط هستند زیرا معامله گران روزانه کوچک در حال بستن پوزیشن های خرید خود هستند. همبستگی با بازارهای سهام فقط اوضاع را برای سرمایه گذاران بیت کوین بدتر می کند.

به نظر می رسد مقاومت ۲۴ هزار دلاری در تایم فریم روزانه بسیار قوی است. پس از سه ریجکت متوالی قیمت از این ناحیه، قیمت بیت کوین به شدت به سمت منطقه حمایتی ۲۲۰۰۰ دلار کاهش یافت. کندل قرمز بلند قدرت نزولی فروشندگان کوتاه مدت را نشان می دهد. ممکن است تلاش هایی برای خرید نزدیک به سطح قیمت ۲۱۸۰۰ دلار وجود داشته باشد، اما به معامله گران روزانه توصیه می شود که احتیاط کنند.

نمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین: خرس ها در حال حاضر بازار را در دست گرفته اند

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA 20) قیمت را حتی پایین تر خواهد برد و خرس ها را تشویق می کند تا پوزیشن های فروش بیشتری باز کنند. شاخص قدرت نسبی نیز در چند ساعت اخیر افت شدید قیمت ها را نشان می دهد. طبق تحلیل قیمت بیت کوین، این ارزدیجیتال حتی به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزدیک به ۲۲۱۰۰ دلار نیز سقوط کرده است. کاهش بیشتر قیمت می تواند به سطوح پایین تر از ۲۰۴۰۰ دلار منجر شود که در آن صورت باید منتظر یک رالی نزولی به جای یک رالی صعودی باشیم.

از آنجایی که سناریوی فعلی در حال تبدیل شدن به یک روند نزولی است، معامله‌گران می‌توانند قیمت را تا مناطق حمایتی ۱۹۵۰۰ دلار و سپس ۱۸۰۰۰ دلار کاهش دهند. قیمت به طور کامل از خطوط باند بولینگر بالایی که در آن مثلث نزولی کاهش بیشتر قیمت‌ها را نشان می‌دهد، ریجکت شده است.

واگرایی نزولی به سناریوی نزولی قیمت کمک می کند. به نظر خریداران برای خرید بیت کوین باید منتظر سطوح پایین تر باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx