تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به سمتی معامله می شود و در تلاش برای عبور از سطح مقاومت فوری خود است. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین ۱ درصد سقوط کرد. در هفته گذشته، بیت کوین به سختی پیشرفتی در قیمت خود داشته است.

اگر بیتکوین همچنان در سطح قیمت فعلی باقی بماند، به زودی می تواند یک سقوط آزاد برای دارایی باشد. چشم انداز تکنیکال ضعف در قدرت خرید اشاره دارد. تقاضا خرید کم است زیرا دارایی به سمت بالا حرکتی نمی کند.

سقوط از این منطقه قیمتی حتی می تواند قیمت بیت کوین را به ۱۸۰۰۰ دلار برساند. در حال حاضر، سطح قیمت ۱۸۹۰۰ دلار همچنان حمایت قوی برای بیتکوین است. اگر قیمت به خط حمایت ۱۸۰۰۰ دلار برسد، سطح بعدی ۱۷۴۰۰ دلار خواهد بود.

کاهش ارزش از سطح ۱۷۰۰۰ دلار حتی می تواند قیمت دارایی را به ۱۶۰۰۰ دلار برساند. فشار بالای ۲۰۰۰۰ دلار می تواند خرس ها را برای مدتی عقب بنشاند، اما تقاضا خرید برای بیت کوین باید خیلی فوری افزایش یابد.

تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار یک روزه

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹۲۰۰ دلار معامله می شد. قیمت بیت کوین در معاملات گذشته از سطح قیمت ۱۹۶۰۰ دلار رد شده است.

مقاومت نزدیک در ۱۹۴۰۰ دلار است، حرکتی بالاتر از آن که می تواند بیت کوین را به ۱۹۶۰۰ دلار برساند. برای اینکه گاوها وارد عمل شوند، بیت کوین باید از سطح قیمت ۲۰۰۰۰ دلار بالاتر برود.

در طرف مقابل، خط حمایت سکه ۱۸۹۰۰ دلار است. اگر خرس ها کنترل خود را حفظ کنند، توقف بعدی در ۱۸۰۰۰ دلار خواهد بود. پس از ۱۸۰۰۰ دلار، سقوط بیشتر سکه را به ۱۷۴۰۰ دلار و سپس به ۱۶۰۰۰ دلار می رساند. مقدار بیت کوین معامله شده در جلسه گذشته کاهش یافت که نشان دهنده کاهش قدرت خرید در زمان نگارش مقاله بود.

تحلیل تکنیکال

نمودار قیمت بیت کوین

تقاضا در نتیجه تجمیع کاهش یافته است. شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهد که چگونه خرس‌ها همچنان در راس کار بودند. حرکت به سطح مقاومت بعدی می تواند به بیت کوین کمک کند خریداران را جذب کند.

شاخص قدرت نسبی زیر خط نیمه بود که به معنای خریدار کمتر و فروشندگان بیشتر بود.

قیمت بیت کوین زیر خط ۲۰-SMA بود، که به این معنی بود که کمبود تقاضا وجود داشت و فروشندگان حرکت قیمت را در بازار هدایت می کردند. سایر شاخص های تکنیکال نیز نشان دهنده قدرت نزولی هستند. با این حال، نمودار یک روزه توانست سیگنال خرید بیت کوین را نشان دهد. واگرایی میانگین متحرک همگرایی، حرکت قیمت و جهت کلی دارایی را اندازه گیری می کند.

اندیکاتورهای قیمت بیت کوین

MACD به شکل گیری میله های سیگنال سبز ادامه داد که سیگنال خرید برای بیت کوین بود. این می تواند نشان دهد که بیت کوین ممکن است شاهد حرکت صعودی در نمودار باشد.

شاخص حرکت جهت دار به جهت قیمت و قدرت دارایی اشاره می کند. DMI منفی بود زیرا خط -DI (نارنجی) بالای خط +DI (آبی) بود. شاخص جهت دار متوسط ​​(قرمز) زیر ۲۰ بود که نشانه ای از ضعف در حرکت فعلی قیمت است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx