نوسانات شدید قیمت بیت کوین در راه است

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 964 نفر

آیا نوسانات در قیمت بیت کوین به زودی در راه است؟

فقدان نوسان

یکی از پویایی های نگران کننده در بازار در حال حاضر که می خواهیم روی آن تمرکز کنیم، عدم نوسانات است. دوره بالای فعالیت حجم نقدی و فعالیت نسبتاً کمتر مشتقات واقعاً تأثیر چندانی در حرکت قیمت نداشته است و بازارهای نزولی برای آزمایش صبر شرکت کنندگان در بازار در مورد مدت زمان شناخته شده هستند. با جدیدترین گزارش تورم شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کمی نوسان داشتیم، اما نوسانات تاریخی قیمت بیت کوین هنوز در پایین ترین حد خود قرار دارد.

اکنون، همه می‌خواهند ببینند که این محدوده رینج زدن قیمت بیت‌کوین به چه شکل شکسته می‌شود. تجمع دامنه بزرگتر معمولاً منجر به شکست و حرکت بزرگتر می شود. مشاهده نوسانات تاریخی بیت کوین کمتر از بازار طلایی بریتانیا شاید قابل هضم باشد، اما اکنون نوسانات بزرگترین ارز بازار ارز دیجیتال حتی کمتر از میانگین ETF سهام و اوراق قرضه است. این زمانی است که می دانید بازار کاملاً تغییر کرده است. یا این نشان دهنده عدم علاقه به بیت کوین در حال حاضر با یک حرکت بسیار بزرگتر است یا کل مشخصات دارایی بیت کوین به طور ناگهانی تغییر کرده است. ما به سمت سناریوی اول متمایل شده‌ایم و تاریخ نشان داده است که این سطح بی‌سابقه نوسان زیاد دوام نمی‌آورد و منجر به شکست‌ها و خرابی‌های قیمتی بسیار قابل توجهی شده است.

حتی نوسانات ضمنی در بازار از طریق قیمت گذاری آپشن ها در مدت زمان های مختلف در پایین ترین حد (و کاهشی) است. در چهار رویداد مهم نوسانات تاریخی با درصد پایین، ما شاهد سه حرکت صعودی و یک حرکت نزولی قابل توجه به پایین‌ترین سطح در سال ۲۰۱۸ بوده‌ایم. این حجم نمونه کوچکی است که می‌توان از آن نتیجه‌گیری برای پیش بینی جهت‌گیری قیمت کرد، اما به نظر می‌رسد یک حرکت بزرگ به زودی در راه است و قیمت ۲۰۱۸ همان چیزی است که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم. به ویژه با توجه به انتظارات ما مبنی بر اینکه شاخص S&P 500 قبل از پایان این چرخه، پایین تر از اینجا را ببیند.

در حالی که فقدان نوسانات اخیر در بیت کوین می تواند نشانه ای باشد که بسیاری از اهرم ها و تفکرهای یک شبه پوادار شدن در بازار صعودی تقریباً به طور کامل از بین رفته است، ما منتظر نشانه هایی از شکست سطوح مقاومتی اصلی و شروع نوسانات بازارهای سنتی بزرگ مانده ایم که می تواند مفید باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx