پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) تا پایان سال بصورت رنج (ثابت) خواهد بود، اما در سال ۲۰۲۵ می تواند شاهد قله های جدیدی باشد که قبلاً به آنها نرسیده بود.

این نظر گروهی از کارشناسان حوزه است که توسط Finder برای آخرین گزارش پیش‌بینی قیمت BTC گرد هم آمده‌اند. این پنل متشکل از ۵۵ متخصص فین‌تک و کریپتو پیش بینی می‌کند که ارزش بیت‌کوین تا پایان سال ۲۱۳۴۴ دلار خواهد بود. این پیش از آن است که در سال ۲۰۲۵ به ۷۹۱۹۳ دلار برسد.

نظر کارشناسان

جاستین هارتزمن مدیر عامل کوین اسمارت (CoinSmart) است. او معتقد است که بیت‌کوین تنها با ۱۷۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید. اما، او می گوید، ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به ۷۵۰۰۰ دلار برسد.

بیت کوین به دلیل شرایط کلان خارجی در حالت رنج است. پیش بینی قیمت من در سال ۲۰۲۵ به عواقب پس از هاوینگ بستگی دارد. اگر شرایط کلان بهبود یابد و محیط نظارتی بهتر شود، قیمت بیت کوین باید افزایش یابد.

۵۳ درصد از اعضای گروه فکر می کنند که قیمت بیت‌کوین با تقلید از سهام فناوری به رشد رو به بالا ادامه خواهد داد.

نیک اورایوسکی مدیر عامل بیت کوین رزرو است. او می‌گوید:

بیت کوین با بازارهای سنتی بتای بالایی دارد و بازارهای سنتی در تنگنا قرار دارند. همه چیز به سیاست های مالی فدرال رزرو در سه ماهه آینده بستگی دارد.

در حالی که افت بازار گسترده‌تر بوده و تسلط بیت‌کوین به زیر ۴۰ درصد رسیده است، ۷۷ درصد از اعضای گروه همچنان فکر می‌کنند بیت‌کوین یک ذخیره‌کننده ارزش است.

آیا بیت کوین قیمت پایینی دارد؟

بن ریچی مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه دیجیتال است. او فکر می‌کند که بیت‌کوین «تقاضای نهادی به‌عنوان ذخیره‌کننده ارزش به جای ارز دارد». او معتقد است که بیت کوین تا پایان سال ۳۰۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

نیکلاس ون هورد مدیرعامل eToro است. او هنوز بیت کوین را ذخیره ارزش می داند. اما می‌گوید:

بیت‌کوین کمتر از آنچه که در ابتدا فکر می‌کرد، راه فراری برای تورم دارد.

علیرغم پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت محافظه‌کارانه قیمت، ۵۶ درصد از شرکت‌کنندگان فکر می‌کنند بیت‌کوین ارزان‌ است. مایلز پاچینی مدیر عامل بانک FV است. او گفت:

این واقعیت باقی می‌ماند، اگر به بیت‌کوین به‌عنوان یک فروشگاه عرضه محدود و منحصربه‌فرد اعتقاد دارید، در حال حاضر کمیاب بودن آن قیمت‌گذاری نشده است.

حدود ۱۹ درصد از کارشناسان احساس می کنند که بیت کوین بیش از حد قیمت گذاری شده است. میتش شاه مدیر عامل شرکت Omnia Markets است. او احساس می کند که بیت‌کوین سال را با قیمت ۱۶۰۰۰ دلار به پایان می رساند و می گوید که پایین ترین قیمت ها در راه است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx