سقوط قیمت بیت کوین به دنبال افزایش جریان ورودی به صرافی ها

سقوط قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 411 نفر

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که جریان ورودی بیت کوین به صرافی ها اخیراً افزایش یافته است. این داده ها نشان می‌دهد فروش در صرافی‌ ها ممکن است دلیل آخرین سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۲ هزار دلار باشد.

افزایش جریان ورودی بیت کوین به صرافی ها

CryptoQuant در یک پست اشاره کرد، نهنگ ها اخیرا تعداد قابل توجهی بیت کوین را به صرافی ها منتقل کردند. این انتقال ها بین یک هزار تا ۱۰هزار بیت کوین بوده است.

شاخص «جریان ورودی به صرافی ها» میزان کل بیت کوینی را که در هر روز به سمت کیف پول صرافی ها حرکت می کند، اندازه گیری می کند. وقتی رقم این شاخص بالا باشد، به این معنی است که تعداد زیادی کوین در حال حاضر به صرافی ها منتقل می شوند. اگر بخش قابل توجهی از این بیت کوین به سمت صرافی های اسپات رفت، می تواند نشانی برای نزولی شدن قیمت باشد. زیرا سرمایه گذاران ارز خود را معمولاً برای فروش به این صرافی ها منتقل می کنند. از سوی دیگر، مقادیر کم جریان ورودی می تواند نشان دهد که صرافی ها در حال حاضر فعالیت فروش کمی دارند. این ممکن است برای ارزش کوین یک سیگنال خنثی یا صعودی باشد.

یک نسخه اصلاح شده از جریان ورودی، سهم فردی در کل ورودی‌های سرمایه‌گذاران خُرد و نهنگ‌ها در بازار را، با اندازه‌های مختلف برجسته می‌کند. در اینجا نموداری به طور خاص برای گروه های دارندگان ۱۰۰ الی هزار بیت کوین، یک تا ده هزار و بالاتر از ۱۰ هزار بیت کوین آمده است:

سقوط قیمت بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا می بینید، جریان ورودی همه صرافی های بیت کوین تنها چند روز قبل افزایش شدیدی را مشاهده کرد. به نظر می رسد سنگین ترین سهم در این افزایش از نهنگ هایی بوده است که موجودی کیف پول آنها در محدوده ۱ تا ۱۰ هزار بیت کوین قرار دارد. اگر بخش بزرگی از این جریان‌های ورودی واقعاً به سمت صرافی‌های اسپات رفته باشد، ممکن است آخرین سقوط قیمت بیت کوین به دلیل تخلیه این نهنگ‌ها باشد.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود ۲۱.۴ هزار دلار شناور است که در هفت روز گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال ۴ درصد کاهش یافت. قیمت بیت کوین پس از گذراندن مدتی در محدوده ۲۴ هزار دلار سقوط کرد. این رمزارز اکنون برای اولین بار در ۲۰ روز پیش به زیر سطح ۲۲ هزار دلار رسیده است. به نظر می رسد که این کاهش قیمت هنوز متوقف نشده باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx