تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین با شدت گرفتن حجم فروش در روز شنبه، بیت کوین برای اولین بار در یک ماه اخیر به زیر 21,000 دلار نزول کرد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC روند نزولی بیت کوین از روز شنبه وخیم تر شد و این ارز دیجیتال به زیر 22,000 […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

با شدت گرفتن حجم فروش در روز شنبه، بیت کوین برای اولین بار در یک ماه اخیر به زیر 21,000 دلار نزول کرد. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

روند نزولی بیت کوین از روز شنبه وخیم تر شد و این ارز دیجیتال به زیر 22,000 دلار نزول کرد. BTC در همان روز با سقوط به 20,868 دلار به حمایت کلیدی خود بسیار نزدیک شد. لازم به ذکر است که اخرین باری که BTC به این سطح نزول کرده بود، 16 جولای بود.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

به دنبال این نزول، شاخص 14 روزه RSI به کف 32 نزول کرد، که پایین ترین سطح ثبت شده از 12 جولای است. با این حال، وضعیت بیت کوین کمی بهبود یافته و در حال حاضر بالای بازه 21,000 دلار قرار گرفته است. میانگین متحرک 10 روزه به تلاقی نزولی با میانگین متحرک 25 روزه نزدیک شده است. در صورتی که این روند ادامه داشته باشد،‌ BTC به نزول خود ادامه خواهد داد. و حتی ممکن است به زیر 20,000 دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx