قیمت بیت کوین و اتریوم سقوط میکند

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

قیمت بیت کوین نتوانست بالاتر از منطقه حمایتی کلیدی ۱۹۵۰۰ دلار باقی بماند. بیت کوین در حال حاضر بیش از ۶ درصد کاهش یافته و زیر ۱۹۰۰۰ دلار معامله می شود. به نظر می رسد کاهش قیمت اتریوم، بیت کوین را نیز پایین می آورد و ممکن است آن را به سمت ۱۸۰۰۰ یا ۱۷۸۰۰ دلار سوق دهد.

به طور مشابه، اکثر آلتکوین های اصلی در حال افزایش ممنتوم نزولی هستند. اتریوم کاهش عمده ای را آغاز کرد و زیر سطح حمایت ۱۳۲۰ دلار معامله شد. ریپل به سمت حمایت ۰.۳۳۵ دلار کاهش می یابد. کاردانو ممکن است منطقه حمایتی ۰.۴۲ دلاری را دوباره تست کند.

تحلیل بیت کوین

پس از یک واکنش نزولی به زیر حمایت ۱۹۵۰۰ دلاری، قیمت بیت کوین شروع به کاهش عمده کرد. بیت کوین بیش از ۶ درصد کاهش یافت و حرکت واضحی به زیر سطح ۱۹۰۰۰ دلار مشاهده شد. قیمت در حال حاضر به سمت منطقه حمایتی ۱۸۵۰۰ دلار کاهش می یابد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۸۲۰۰ دلاری است که قیمت زیر آن حتی می تواند منطقه حمایت ۱۸۰۰۰ دلاری را آزمایش کند.

قیمت بیت کوین

چارت یک ساعته

در روند صعودی، قیمت بیت کوین با مقاومتی نزدیک به ۱۹۰۰۰ دلار مواجه است. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۹۳۵۰ دلار و یک خط روند نزولی متصل در نمودار ساعتی است، که بالاتر از آن قیمت ممکن است میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته را آزمایش کند.

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم برای پاکسازی سطوح مقاومتی ۱۴۸۰ و ۱۵۰۰ دلاری تلاش کرد. اتریوم به شدت زیر سطح ۱۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته کاهش یافت. حتی سطح ۱۳۲۰ دلار را شکست و حمایت ۱۲۸۰ دلاری را تست کرد. حمایت اصلی بعدی ۱۲۵۰ دلار است که کمتر از آن قیمت می تواند دوباره به ۱۲۰۰ دلار برسد.

قیمت بیت کوین

چارت یک ساعته

در جهت صعودی، مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۱۳۲۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۳۵۰ دلار در حال شکل گیری است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx