پامپ ۵ درصدی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین افزایش ناگهانی را در بالای مقاومت ۱۹۵۰۰ دلاری آغاز کرد. بیت کوین در حال حاضر نشانه های صعودی بالای ۱۹۵۰۰ دلار را نشان می دهد. اگر گاوها همچنان فعال باشند، قیمت می تواند به سطح ۲۰۵۰۰ دلار افزایش یابد.

به طور مشابه، اکثر آلت کوین های اصلی وضعیت صعودی مناسبی دارند. اتریوم در حال نشان دادن علائم مثبت بالای مقاومت ۱۳۵۰ دلاری است. ریپل در حال اصلاح قیمتی است و ممکن است حمایت ۰.۴۵ دلاری را دوباره تست کند. کاردانو در حال تلاش برای افزایش معقول بالای ۰.۴۵ دلار است.

پس از تشکیل کندل بیس در بالای منطقه ۱۹۰۰۰ دلاری، قیمت بیت کوین توانست قدرت بیشتری پیدا کند و حرکت واضحی بالاتر از منطقه مقاومت ۱۹۲۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته وجود داشت. قیمت یک مثلث کوتاه مدت را در ۱۹۲۵۰ دلار در نمودار ساعتی داشت که به سمت بالا شکست و اکنون بسیار بالاتر از مقاومت ۱۹۵۰۰ دلار معامله می شود. در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۲۰۰۰۰ دلار با مقاومت مواجه است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به ۲۰۵۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است تا ۲۰۸۵۰ دلار افزایش یابد. هر گونه پامپ بیشتر ممکن است قیمت را به ۲۱۲۰۰ دلار برساند.

از دیدگاه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۹۵۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۹,۱۵۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می تواند بالای ۱۹,۰۰۰ دلار باقی بماند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx