FTX برنده حراج وویجر شد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

وویجر امروز اعلام کرد FTX برنده مزایده وام دهنده ورشکسته Voyager Digital و دارایی های آن با پیشنهادی در حدود 1.4 میلیارد دلار شده است. این پیشنهاد منعکس کننده بیش از 1.3 میلیارد دلار ارزش بازار منصفانه کریپتوهای ذخیره شده در پلتفرم Voyager است، اگرچه ارزش نهایی معامله بر اساس قیمت‌ها در تاریخ تعیین‌شده خواهد […]

وویجر

وویجر امروز اعلام کرد FTX برنده مزایده وام دهنده ورشکسته Voyager Digital و دارایی های آن با پیشنهادی در حدود 1.4 میلیارد دلار شده است.

این پیشنهاد منعکس کننده بیش از 1.3 میلیارد دلار ارزش بازار منصفانه کریپتوهای ذخیره شده در پلتفرم Voyager است، اگرچه ارزش نهایی معامله بر اساس قیمت‌ها در تاریخ تعیین‌شده خواهد بود. بر اساس بیانیه این شرکت، این پیشنهاد همچنین شامل “ملاحظات اضافی است که تخمین زده می شود حدود 111 میلیون دلار ارزش افزایشی را ارائه دهد.”

طبق این بیانیه، کمیته رسمی بستانکاران بدون تضمین، که نماینده مشتریان و طلبکاران در فرآیند ورشکستگی است، “به طور فعال در حراج رقابتی شرکت کرد و از پیشنهاد برنده FTX US حمایت کرد.”

در بیانیه آمده است: «پیشنهاد FTX US با ارائه مسیری روشن برای بدهکاران به منظور تکمیل طرح فصل 11 و بازگشت سرمایه به مشتریان و سایر طلبکاران، ارزش را به حداکثر می رساند و مدت باقیمانده بازسازی شرکت را به حداقل می رساند. پلتفرم معاملاتی ایمن و پیشرو در بازار FTX US، مشتریان را قادر می‌سازد تا پس از پایان فصل 11 شرکت، ارزهای دیجیتال را تجارت و ذخیره کنند.

مطالبات وویجر علیه صندوق ورشکسته Three Arrows Capital (3AC)، در دارایی باقی می ماند و هرگونه وجوهی که از وام 650 میلیون دلاری به 3AC بازیابی می شود بین طلبکاران توزیع می شود.

این پیشنهاد منوط به فرآیندهای تأیید دادگاه، از جمله رأی طلبکار است. جلسه استماع این موضوع برای 19 اکتبر برنامه ریزی شده است

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx