پیش بینی قیمت بیت کوین قبل از نشست فدرال رزرو

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

رویداد اصلی امروز، نشست فدرال رزرو است. اکثر فعالان بازار انتظار دارند که فدرال رزرو نرخ بهره را ۲۵ واحد دیگر افزایش دهد، اما نکته کلیدی این است که چگونه تصمیم خود را اعلام می‌کند. لحنی آرام و متین باید برای دلار آمریکا نزولی و برای بیت کوین صعودی باشد، در حالی که لفظی تندروانه با افزایش ارزش دلار، روی بیت کو‌ین تاثیر منفی می‌گذارد.

قبل از تصمیم فدرال رزرو، بیت کوین با ۳۰ هزار دلار مبارزه می‌کند. غلبه بر مقاومت افقی دشوار بود و این رمزارز یک الگوی احتمالی سر و شانه را تشکیل داد. در حالی که این الگو هنوز ناقص است اما ممکن است منجر به ریزش بیشتر، در صورت کاهش قیمت به زیر خط گردن الگو شود. در چنین حالتی، خریداران احتمالاً در منطقه ۲۴ هزار دلاری ظاهر می‌شوند، جایی که مقاومت قبلی ممکن است حمایت خوبی را فراهم کند.

تحلیل بیت کوین

نسبت HODL تحقق یافته برای بیت کوین

نسبت هودل تحقق یافته شاخصی است که RHODL نیز نامیده می‌شود و تفسیر ساده‌ای دارد. هر زمان که این نسبت به نوار قرمز می‌رسید، بازار بیش از حد گرم می‌شدو این یعنی چرخه صعودی در حال پایان بود. برعکس، بازار نزولی با رسیدن به باند سبز پایان می‌یابد و یک چرخه صعودی باید شروع شود. بیت کوین در ابتدای سال ۲۰۲۳ افزایش یافت زیرا نسبت RHODL نشان دهنده پایان بازار نزولی بود.

پیش بینی بیت کوین

از این رو، هر افت قیمتی که در نتیجه تصمیم امروز فدرال رزرو رخ دهد چندان نگران کننده نیست و باید در ریزش احتمالی به انباشت بیت کوین پرداخت؛ زیرا RHODL تا رسیدن به منطقه قرمز فضای زیادی دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx